Zene ki/bekapcsolása
solarah online
A játék
A világról
Fejlesztés
Galeria
A csapat
Novellák
Fórum
GY.I.K.
Kapcsolat
Partnereink
Ötletek, javaslatok
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36
Márton 2013.05.25. 13:26

Ezt én is nagy sajnálattal hallom pedig már évek óta figyelem az oldalt és mindig bizakodva vártam hátha lesz valami :( Az oldalon lévő letölthető verziónál nincsen frissebb? És ugye nem fogjátok elveszíteni az eddigi munkákat? Engem nagyon érdekelne a játékfejlesztés, sajnos még csak középiskolás vagyok 10.es és hiába tanulok programozást (Java) egyáltalán nem tartunk sehol és grafikus programozásról még csak hallani sem hallottam.  Másrészt meg egyáltalán nem konyítok semmit a programozáshoz azon kívül amit ott tanítanak.

Nomeg játékot készíteni még mindig szeretünk."

Ez azt jelenti hogy csináltok is játékokat vagy bármit? Ha bárhol lehet valamelyikőtök munkásságát követni kérlek írd le.

ACsi • SilentVertigo 2013.04.03. 04:08
Igen, sajnos a csapat szétszóródott az idők során, és ezen a kickstarter sem segít.
Az talán nem kizárt, hogy valamikor még jelentkezünk valamivel. Amikor összefutok a népekkel gyakran előkerül egy szomorúan nosztalgikus hang a Solarahval kapcsolatban. Nomeg játékot készíteni még mindig szeretünk.
Gem_Kapocs 2013.01.09. 10:32

Úgy tűnik eléggé leállt (meghalt?) a projekt, ettől függetlenül egy ötlet, bár biztos vagyok benne hogy többen is vagyunk akik ismerik:

http://www.kickstarter.com/help/faq/kickstarter%20basics?ref=nav

Sok amúgy halálra ítélt projektet segített már világra az oldal, hátha nektek is megadja azt a lökést ami ahhoz kell, hogy ne csak egy jó elképzelés legyen ez a játék.

wander 2010.11.24. 01:17

Amugy nikron, ha jól tudom az arabok öltöznek a meleg elől ugye mindenféle ruhába, persze nem vértbe, viszont a kersztesek kénytelenek voltak vértben rohangálni mikor fighttoltak :P.

Én azért remélem lesznek vértek, DDO ról jut eszembe de gondolom erre ti is 1000 éve rájöttetek, sőtt még én is, hogy páncél ruha csere az idő ddo-ban is kell várni egy picit mire átveszi. 

Ghery • SilentVertigo 2010.11.23. 14:12
Hogyhogy ki? Hát a tisztelt kalandozók:D Ha nagy igény mutatkozik rá, megpróbálom egy hosszabb írásban összegezni, hol is fogunk (majd, egyszer, valamikor, a távoli jövő bizonytalan homályába veszve) játszani és Ácsi felpakolja a blogra:)
Nikron 2010.11.20. 12:06

Hali!
A Diablóhoz nem kellett a világ széles(ebb)körű ismerete, lévén ott a játékmenethez nem sokat tett hozzá. Itt viszont a beilleszkedéshez szükséges a helyi ismeret minimum. (Pl. Krán=pokol, stb.). Meg azért az meg is jelent ;)

A DDO jelen tudomásom szerint az ADND szabályrendszerét használja, ha jól tudom (bár a Win7-em alatt nem hajlandó futni :S) ott valóban kiírja, hogy számolta ki a támadót.
Egyébként mivel nincsenek szintek, és a fegyverhasználat nem fokos, gondolom a nyers M* rendszer esetünkben nem elfogadható.
(Majd jön Valaki, és kijavít :) )

MutatOTT. Múlt idő. Az MMO pedig minden lehetséges világban a jövő zenéje :)

Hatváros elég "mediterrán" szerű hely. Gondolom a fejlesztők így spórolják meg a vértes modelleket, xD mert ki is járkálna  40 fokban a tűző napon :P

Leó 2010.11.18. 07:45

Am kicsit jobban belemrültem az oldalba és egész jó dolgokat olvasgattam, és a galériában is láttam pár impozáns képet.:) Szóval egy két dolgot visszaszívok.

Am de ha jól emlékszem van Hat Városban egy olyan városka ahol olyan emberek éldegélnek akik fontosnak tartják a testük építését, és általában a férfiak fehér szoknyákban félmesztelenül mászkálnak, a nők meg hasonló lenge tógákba. Nekem ez kicsit olyan görögösre jön le ehhez linkelnék egy képet..városi látkép.

Lehet hogy már rosszul emlékszem, de azért ide rakom a linket..hogy nézzétek meg.

http://www.tengerpartok.hu/gorog/personal/santorini_2/Santorini_0072.jpg

A faházak nekem inkább Ilinorra jönnek be.

Amúgy a lovak modelljei nagyon überek lettek.:) Tetszenek.

Leó 2010.11.17. 22:26

Helló Nikron!

Nem igazán értek egyet veled. Pl a Blizz Diabloját ki ismerte amikor piacra került? Egyszerüen be volt harangozva hogy lesz egy ilyen játék és lám sikeres lett. Persze bizonyára jóval nagyobb csapat és töke állt rendelkezésükre.

A második kis irománynak egy kis játék menet illusztrálása lett volna a célja, hogy miket lehetne csinálni a játékban.

Amúgy közben megnéztem egy két rpg játékot még, és eddig Fable 2 talán az ami grafikailag legjobban visszaadhatná a Magus környezetét. xD Elég magas a léc.:)

Azt mondod DDO Dungeoneering stílust használ. Jahm igen..végülis az is egy megoldás, de én spec nem erre gondoltam, hanem arra ahogy a harcendszere meg van csinálva. Nyomod a gombot a kari meg csapkod a fegyverével és gondolom a háttérben kiszámítja az értékeket és te meg már csak a végeredményt látod. Itt is lehetne ugyan úgy. Random k100 értékeket "dobálna" a progi és a TÉ VÉ értékekkel kiszámolja a találatokat. Jó magam nem tudok programozni, de hogy öreg programozó barátom szavaival éljek: "Bármit le lehet programozni".

Na de mindegy...akár hogy lesz azért ki fogom próbálni a progit, de helyetekben nem adnám fel egy sokkal komolyabb változat lehetőségét.

Azt mondod a Magus megkopott, nem mutatott újat? Egy MMO nem lenne elég új? Nem mutatna elég újat?

Helyetekben ha már van egy kis csapatotok akik kellő tudással rendelkeznek egy játék elkészítéséhez...olyan játékot készítenék ami eladható, ezt a projektet meg elnapolnám amíg tényleg olyat nem tudtok csinálni amitől leesne mindenki álla.

Konzulhatnátok más fejlesztő csapatokkal is...van rengeteg tehetséges fantasy grafikus művész is kis hazánkban aki k szerintem szívesen beszállna a projektbe. Esetleg jó magam is készíthetnék pár rajzot, bár én nem vagyok képzett grafikus, de azért elrajzolgatok.:)

Jahm és továbbra is szívesen ontom anyahajó méretü postokban elképzeléseimet.:)

Nikron 2010.11.17. 08:09

Hű, két anyahajó méretű post. Mindegy, én megpróbálkozok vele :P

"mert a MAGUS mmo akár egy országosan vagy akár nemzetközi szinten is játszható játék is lehetne, de ahhoz nem elég a hobby szint. Nem tudom mit mondhatnék nektek, hogy elöbbre lendüljön az ügy.:S Lehet csak én várnék sokkal többet mint amit ti elképzeltetek, de szerintem ebben a projektben sokkal sokkal de sokkal több van."

A M*-ból remek játékot lehetne készíteni a magyar piac számára - ami jelenleg elenyésző. Ahhoz, hogy külföldön is el tudd adni, ahhoz nekik is ismerniük kell a világot. Azonban, mivel jelenleg nincs olyan kiadó, ami ilyen kétesprojeckbe kezdene (lévén a M* is megkopott az utóbbi időben, mivel nem nagyon tudott az utóbbi időben újat mutatni :S

"Az én képzeletmben játékstílusra olyasmi lebeg mint a dungeon and dragons online csak jóval nagyobb területi szabadsággal. Grafikailag és harcidinamikára meg olyasmit képzelek el mint a Continent of the nineth, vagy mint a Rift: Planes of Telara."

Hát, a DnD elsősorban dungeoneering játékstílust használ - viszont a M* nem igazán erre van kitalálva :) ráadásul itt nem is lehet majd szintet lépni, a jelenlegi elképzelések szerint.
Grafikailag sajnos nem szeretném ennyire felrakni a lécet, lévén a jelenlegi gépem annyira gyenge, hogy még a demo sem fut rajta :)

 A második postban viszont nem sikerült megragadnom a lényeget, így a válasznak álcázott valamitől megkímélem a társaságot :D

Leó 2010.11.16. 05:31

Na jó mondok egy kaland példát. Kis csapatunk Tiadlan egy kis falujába téved közel a Gro-Ugon hegységhez. Hamar kiderül hogy akad is probléma. A helyi nemesúr birkanyáját egy wyvern csemegézi időről időre, úgyhogy  jó lenne ezt a problémát megoldani, de sajnos a nemesúr emberi között egy cliffhengör sem született, merthogy a kedves kis sárkányféle egy hegyi barlangba fészkelte be magát.:) Semmi gond..csapatunkban van egy remek tolvaj aki kíválóan müveli a mászás képzetséget.

A csapat fel is kerekedik. Felnyargalnak a hegyi legelőhöz, ahol további útbaigazítást kapnak a pásztortól. Rá is mutat a sziklára ahol van a bejárat. Nagyszerü. A csapat mehet tovább.

A hegy oldala valóban elék meredek és a barlanghoz nem vezet út. Semmi gond tolvajunk magára kapja kis mászókarmait és felmászik, majd fogja kis kötelét amin a csapat többi tagja is fel tud mászni. Mondjuk legyen egy harcos, egy varázsló és egy Arel pap.

Kis idő móúlva felérnek és eléjük tárulkozik a barlang szája amin be is mennek.

Húha de itt szinte vak sötét van. Nem probléma tolvajunk félelf úgyhogy aktiválja infra látását(nyam nyam.:)), igen de többiek továbbra sem látnak.:) Ez sem gond. Varázslónk fogja kis könyvét és rögtönöz mozaikokból egy kis fényt a botja tetejére.:) Hmm máris világos van.:) Kis barlang folyosó t látnak amin végig haladva egy csarnokba érnek ami egy barlangi tavat rejt.  A tó túlfelén mintha valami mocorogna..nincs messzebb 20 méternél.

Varázslónk megint csak fényt teremt és megpillantják a wywern alakját, ami épp szunyókált de hamar felriad és dühödt rikoltás mellett széttárja nem kicsi szárnyait és a levegőbe löki magát hogy rárontson a betolakodókra. Varázslónk azonnal reagál egy elemi erő falat teremt a beste és a társaság közé ami megfékezia a wyvern lendületét. Amint  elmúlik a varázslat a harcos elbődül aktiválja harc láz képzetségét és rárohan a szörnyre.

Ugyan így tesz Arel papja is elrikkantja magát...gondolatnyi koncentráció a pszi ostrom erejéig. A tolvaj előkapja kis nyílpuskáját és lő. A varázsló meg készíti kövi varázslatát ami mondjuk legyen egy jégcsóva ha már vízközelben vannak.:) Persze csak óvatosan ha tiszta a cél, hogy a hű barátok ne sérüljenek, persze a játékhoz nem árt valami hang komunikációs eszköz és egy "Vissza!" elkurjantásával a két közelharcos szétrebbenhet a hosszú gombnyomással felerősített varázslat elől:) Ezután a harcos az elhúnyt beste fejét lecsapja bizonyítéknak..esetleg ha tolvaj méregkeverő akkor remek kis mérget nyerhet ki a wywernből..ha nyúzni is tud akkor szép kis pikelyes bőrt is nyerhet amiből egyedi kis bőrvértet fabrikálhat vagy valmi ruhát. És máris nem ott vagyunk mint a mai népszerü mmok, hogy vágj le 10 medvét vagy akármit, amit könnyedén szólóban is meg lehet oldani. Persze egy 15ös karinak ez sem lenne nagy gond:)

Leó 2010.11.16. 04:31

Ó én nem is gondoltam ilyesmire, hogy csak bemész a helyi Vasért boltba és veszel 2 kiló abbitacélt. xD

Kettő...Ja hogy még csak Hat Város lesz meg?xD Ajjaj.:)

Eleve Észak-Ynevvel kezdtem volna.:)

De tényleg ne haragudjon a Silent Vertigo csapata. Tudom írtátok csak hobby szinten fejlesztitek immár cirka 4 éve. Ehm. Lehet ha ez a project ilyen nehéz , akkor valami eladható játékszoftverbe kéne elöbb fognotok srácok urak vagy ahogy tetszik, mert a MAGUS mmo akár egy országosan vagy akár nemzetközi szinten is játszható játék is lehetne, de ahhoz nem elég a hobby szint. Nem tudom mit mondhatnék nektek, hogy elöbbre lendüljön az ügy.:S Lehet csak én várnék sokkal többet mint amit ti elképzeltetek, de szerintem ebben a projektben sokkal sokkal de sokkal több van.

Az én képzeletmben játékstílusra olyasmi lebeg mint a dungeon and dragons online csak jóval nagyobb területi szabadsággal. Grafikailag és harcidinamikára meg olyasmit képzelek el mint a Continent of the nineth, vagy mint a Rift: Planes of Telara.

Szóval nem hiszem hogy megvalósíthatatlan lenne a dolog hisz jónéhány játékban megvalósították már ezeket. csak egy baj van velük, hogy mind mind különböző játékok, és nem egy egész. A MAGUS lehetne a világ legnagyobb mmorpg játéka..punk tum.:))

És ne mondjátok hogy nem tudjátok megcsinálni..Láttam már magyarfejlesztőktől is pompás játékokat. MArch of the Chaos..Street Legal Racing(az egyik legjobb autó tuningolós játék lenne, ha nem lenne annyira bugos).

viktorianus 2010.11.16. 00:30

Ha jól emlékszem volt róla már szó, hogy valamely mértékben variálható lesz az elkészített fegyver kinézete.

Szerintem az abbit megmunkálás kicsit problémás. Nem hiszem hogy kezdetekkor játékos eljuthatna Abasziszba. Még ha megoltható is lenne, hogy elsajátítsad az abbit megmunkálását, akkor sem érné meg abból fegyvert vagy vértet készíteni szerintem. Mivel csak Abaszisz exportál abbitot ezért iszonyatos ára lehet délen. 3 útvonalon juthatna el szerintem Hat városba:

1 Szárazföldön végig a kereskedő útvonalakon(ez saccra 6000-6500 mérföld lehet)

2 Térkapuval Ifinből Erionba onnan Pyaronba és végül Hat városba( A 3 térkapu használat nem lehet valami olcsó)

3 Tengeren a Gályák tengeréig és onnan szárazföldön, bár valószínűleg ez a leghosszabb útvonal a 3-ból.

 

 

Leó 2010.11.15. 12:18

Na Sziasztok!:)

Örülök hogy írtatok, és öröm látni hogy nem halt ki itt az élet.:)  Ketten is írtatok, és azt hámoztam ki hogy lehet már előrébb jártok a fejlesztésben mint az a 2008as demo feltöltés.:)

Jó lenne tudni hogy mégis hogy álltok, mert én szívesen ontanám az ötleteket, csak nem tudok mihez viszonyítani.:)

Lenne egy csomó ötletem a karakter alkotáshoz, mind látvány és mind rendszer technikailag is. Csak úgye ezen a téren sem tudom hol tartotok. Azon a bloggon is amit adtatok linket ott is csak egy áprilisi bejegyzés van.

Na de hogy az ötleteknél maradjunk. 

Szakmai alkotó képzetségek: Pl. Fegyverkovács szakma. Játékos karakter tudhat e majd készíteni fegyvert? Ha igen , lesz lehetőség ilyen a játékban, akkor lehetne pl egyedi fegyvereket készíteni. Pl egyes rpg, vagy mmorpg játékokban hiányoltam az ilyet, mert ugy ott volt egy két reci amihez fix külső járult. Na én pont ezen változtatnék.

Persze ezt is szakmai tudáshoz kötném.  Szóval egy kard kb 4 részből áll. Penge, keresztvas, markolat, és markolat gomb.

A Penge ugye annyira nem változik, mert a hosszúkard az hosszúkard amihez tartozik egy általános forma, szóval ez annyira nem meghatározó. De. A Keresztvas a markolat és a gomb lehetne választható. A markolatnál az anyag hogy mivel vonják be..pl bőr, lánc, esetleg bársony és ennek a színei.  A gomb helyett lehetne ha nem mondjuk egy mágikus drágakövet foglalnak bele, akkor a sima ovális vagy gomb helyet lehetne valami állat fej, pl oroszlán, farkas, sas, stb. Ugyan így a keresztvasnál pl: két nyújtott oroszlán láb, vagy varjú karmok esetleg szárnyak. Esetleg egyéb képzetségekkel füszerezve még cirádásabb fegyvereket is lehetne alkotni. Pl fegyver kovácsolás mellett még ötvös is az illető akkor az egész fegyvert futathatná arannyal ezüstel vagy ami tetszik. Ugyan ez a szitu lenne egy páncélkovácsnál is vagy pajzskészítőnél.

Egy másik szakma amit hiányoltam az ilyen játékokból az a tetoválás. Pl vannak boszorkánymesteri tetoválások amik mágikus erőkkel bírhatnak, vagy csak szimpla díszítő jeleggel a karakterre rajzoltathatóak.

Akkor nem tudom mennyire lehet majd alakítani a kari fizimiskáját, de kezdésnek lehetne egy alap fizimiska a karakter erő tulajdonságához mérve és még emelett lehetne állítami egy csúszkával hogy milyen zsíros vagy szálkás legyen a kari, aztán a játékban attól fügően hogy mennyit futkorászik úszik harcol vagy éppen kajázik...hízhatna is meg fogyhatna is mint pl ezt nagyon jól megcsinálták a San Andreasban is.:)

Aztán visszatérve a szakmákhoz. Egész pontosan a ruhakészítő szakmákhoz, mint a szabó és a varga. A MAGUSban elég sok fajokra és népcsoportokra jellemző ruhaviselet van. Ilyeneket is lehetne alkotni  akár.:) Mert ugye nem mindegyik kaszt talpig vasban jár.:)

Mert pl egy Ilinori bárdot pl alap hogy oldalt fűzös bőrnadrágban magasszárú börcsizmában egy vászon ingben és jobb idöben egy kis börmellényben, rosszabb idöben egy bőrkabátban képzelem el. De ugyanakkor egy Erigowi kollegához egész más ruházatot társítanék.

Vissza a karakter alkotáshoz :) Lesz-e rasszra jellemző karakter külsők és azon belüli változtathatóságok?

A másik hogy a Kap rendszer szerint ugye maximalizálva van a megtanulható képzettségek száma, szerintem ezt itt is be lehetne vezetni.

Jahm a szakmákhoz még..egy csomó szakmás questet lehtne betenni hogy minnél nagyobb legyen az alkotói tudása a karinak egy  szakmán belül. Ehhez meg különböző országokba kéne elmennie és tanulni hogy megtanulja a különbözö stílusokat és anyagok felhasználását. Pl hogy egy szabó selyemből tudjon készíteni ruhát ahhoz Tiadlanba kéne elmennie, vagy eleve ott kéne születnie. Vagy egy kovács hogy abbitból tudjon készíteni valamit, ahhoz Abasziszba kéne mennije, és egy jó hosszú questsorozatot megcsinálnia.

A Mithrilről ne is beszéljünk.:) Ahhoz már nagy istennek kéne lenni.:) Vagy esetleg törpének kell lenni hozzá, és sok sok szolgálat Tarinnak.:)

Noh egyenlőre ennyi..nem tudom hogy tetszenek ezek az ötletek, de még van sok szívesen megosztom mindet.:) Pszihez, Harchoz, Mágiához, tárgyalkotáshoz, karakter mozgáshoz, kaland ötletek stb stb. Szóval nagyon sok ötletem van tényleg:)

Nikron 2010.11.15. 05:01
Leó: Kicsi kevered a dolgot a Second Life-fal :)
Szóval nem minden feladatot a játékosok látnak el, lesznek kapáló NPC-k is.
A kocsmárosra áttérve, biztos lesznek olyanok, akik az egész napjukat beszélgetéssel, és poharak törölgetésével fogják tölteni - ahogy IRL is vannak ilyenek.
Az ereklyéket meg akár a JK-k is létrehozhatják. Nem biztos, hogy varázstárgy lesz, de ha egy JK leöl vele egy sárkányt, a kard is biztos híres lesz (meg esetleg kap rá isteni, vagy admini áldást ;) )
Ghery • SilentVertigo 2010.11.14. 13:15

Szia Leó!

A Solarah igyekszik a lehető legjobban visszaadni Ynevet, illetve első körben a Hatvárost. Nem a MAGUS mmosítására (szép magyar szó) törekszünk, persze azért alapként ott van mindenhol. Szeretnénk, ha a lehető legtöbb funkciót játékosok töltenék be és azt hiszem, lehet majd konkrétan kapálni is, de elsősorban a kalandozókra építenénk. A különféle szövetségek és szervezetek majd ellátják egymást feladattal és persze lesznek hagyományos küldetések és események is.

A varázstárgyakkal kapcsolatban igazad van, itt délen a legjobb cuccok 90%-a acélból készül majd és csak a tulajdonos tehetsége és a készítő tudása dönti el, melyikből lesz legendás hírű tárgy. Ha pedig valaki rábukkan valami jófajta ereklyére/tekercsre stb, már kész is a kaland: a becsületes (?) megtalálónak ki kell derítenie, mije van és mihez lehet ezzel kezdeni; az irigyek eközben csapdát állítanak/ felbérelnek/társulnak/elárulnak/bemártanak stb. :)

Leó 2010.11.14. 02:24

Szia Viktoriánus!

Hát igen sajnos ezzel a problémával én is így állok..nem tudok programozni.

Azzal a dologgal is egyet értek hogy minden probléma megoldható, de mond el nekem légyszives hogy ki az az ember aki szívesen leül egy olyan játék elé, ahol egy kocsmárost játszik és egész nap csak chatel mondjuk meg poharakat törölget például?

Ellenben azt viszont jó ötletnek tartanám hogy esetleg egy magasabb szintü játékos tudjon meghírdetni küldetést kisebb szintü kalandozóknak. Példa: Egy xy szintü Boszorkánymester aki rendelkezik a méregkeverés képzetséggel és nem akar elmászkálni és begyüjteni az általa kívánt méreghez  szükséges anyagokat, ezért kihirdet egy küldetést valamennyi pénzösszegért vagy más egyéb jutalomért hogy szedjék össze neki azt. Persze ha aukciós ház van akkor viszont nincs sok értelme, fölösleges bonyolítás lenne.

Meg lehetséges hogy ilyen kérdésekbe fölösleges is belemenni, mert a legfontosabb a karakter fejlődés rendszer, a harc- , mágia- és pszi rendszer megalapozása, hisz ez az egyik alapköve a mágusnak, hisz amikor annakidején leültünk játszani akkor azt nem csak azért tettük hogy egy jót beszélgessünk.:) 

Szóval szerintem a jelenlegi koncepció azért kicsit sántít.  Kell egy jó grafika, jó harc és képzettség rendszer, a világot kicsit tömöríteni kell, mert olyan monumentális világot szerintem megalkotni  jó sok időbe telne , de ha még meg is lehetne valósítani egy ekkora méretü világot,  ami be van népesítve NJK-kal, és egy nagyobb városból tényleg napok kérdése lenne míg átnyargalunk egy másikba erdőkön falukon át. Lenne ennyi játékos, aki megszemélyesíti a kapáló parasztokat, a katonákat, utonállokat, árusokat, halászokat, gyógyítokat, halászokat, vadászokat, szénégetőket, és sok sok mindent? Biztos hogy nem.

Viszont...a M.A.G.U.S. -nak van egy nagy előnye. A világ nagy részét emberek lakják, és a kalandozók csak azok akik kiemelkedettebbek az összes többi közül. Ők azok eljuthatnak akár Ediomadba vagy az Elátkozott Vidékre, vagy épp szörnyekkel és bestiákkal felvehetik a harcot. Magyarul egy átlag paraszt vagy polgár nem lesz kihívás egy kalandozónak bármerre is jár a kerek nagy világban.:) Ezért szükség van rájuk, hogy legyőzzék a rémeket lidérceket vadállatokat, vagy épp megszerezzenek egy ereklyét egy uralkodónak..stb.

Szóval jó sok kis apró vagy nagyobb questet lehetne alkotni. Az igazán magas szintü kariknak meg akár raidet is.  Sárkányt ölni, Aquirokat ölni stb. A másik klassz dolog, hogy a MAGUSBAN nem nagyon vannak varázstárgyak..illetve vannak, de kiemelkedő nagyhatalmú varázstárgy ritka mint a fehér holló.:) Ereklyékre gondolok. Viszont ezzel kapcsolatban itt jöhetnének képbe a szakmai képzetségek. Fegyverkovácsolás, Páncélkovácsolás, Rúnamágia, Drágakőmágia, Mechanika stb. Mert ugye a MAGUSBAN leginkább az a fontos hogy milyen anyagból készül a páncél avagy a fegyver, és hogy milyen szinten üzi a szakmát a készítője.  

Szóval a MAGUS mmonak az erősségét az egyedi karakterek, a közösség teremtés, egyedi felszerelések, a jó harcrendszer, és maga a világ külleme  és az izgalmas csapatban játszható questek adhatnák.:)

Jah és persze ott van a pvp..csak hogy egy ötletet mondjak.:) Toroni rendszerü viadal.:)

Klassz lehetne.:) Ha mind azt amit elképzeltem ezzel a még nem létező mmoval kapcsolatban létre lehetne hozni...azonnal előfizetnék rá.:) 

 

 

viktorianus 2010.11.13. 12:07
Szerintem ez az online/offline probléma egy npc-vel megoldható lenne akit a tulaj alkalmaz és dolgozik mikor a játékos nincs fenn. Mondjuk ez nem tudom mennyire nehezen megoldható program oldalról(a programozói tudásom alulról súrolja a nullát)
Leó 2010.11.12. 23:33

Helló!

Nem tudom hogy folynak még e a munkálatok a progival, vagy hogy lesz e belőle valami, de jó magam is gondoltam már a MAGUS mmo megvalósítására, csak épp nem rendelkezem a szükséges eszközökkel hogy meg is valósítsam.:) Ellenben rengeteg ötletem és elképzelésem van a játékhoz, hogy milyennek kéne lennie, de amit olvasgattam a tervekről,  és amit láttam a demóban még meg sem közelíti azt amire gondolnék.:) 

Ha jól értettem akkor olyan mmorpg-t akartok ahol mindent játékosok személyesítenek meg, még a kocsmárost is.:D Mi van akkor ha az a játékos, aki egy xy fogadónak a tulaja nincs online?:D Akkor a fogadó zárva van?:D 

Na szóval ezzel csak arra szerettem volna célozni, hogy részemről maradnék a hagyományos mmorpg-k stílusánál, csak épp a MAGUS világára és sokrétüségére alapozva, melyek sok sok mmoból hiányoznak.  Most nem fejteném ki bővebben hogy mire is gondolok, de ha esetleg érdekelne titeket a dolog akkor írjatok egy mailt,  a regisztrációhoz megadtam a címem.

Üdv! 

Leó

Paramir 2010.04.22. 07:48

Akkor report sem lenne rossz,a role playesel úgyis reportolják az arcot,ha nem tetszik nekik

 

ACsi • SilentVertigo 2010.04.19. 11:29
A káromkodás pedig lehet a játék része is, miért beszélne egy piti tolvaj irodalmi nyelvet? :)
Lordsab 2010.04.19. 09:27
A gépi cenzúra szvsz semmit nem ér, egy szóközzel vagy1337 nyelvvel könnyen kikerülhető, szóval összességében a nép nevelése eredményesebb lehet.
Paramir 2010.04.18. 11:32
Ghery • SilentVertigo 2010.04.17. 16:54
Külön csatornák lesznek, de a tapasztalat azt mutatja, hogy az összeszokott partik teamspeaket vagy ventrillot használnak. A csatornákat pedig szűrni fogjuk és aki nem helyesen használja valamelyiket,  az bűnhődni fog:)

Szerintem az is elég lenne,hogy a begépelt mondatod nem mondja ki,ha valami olyan szót használ a játékos...pl a káromkodásoknál is valahol cenzúrázzák
Itt meg lehetne az,hogy egyáltalán nem mond semmit,ha olyan szót érzékel és akkor majd figyelnek rá. : /
Ghery • SilentVertigo 2010.04.17. 16:52
Azt hiszem, ez lehetséges lesz, de egyszerűbb nem meghalni;)
Zork 2010.04.15. 01:55

Hi!

Csak most csatlakoztam, így nem tudom az előzményeket.

Az egészség pont vesztés jó ötlet. Esetleg lesz lehetősége a Karakternek visszaszerezni az elvesztett pontokat? Gondolok itt pl.: Ynev papjaira.  Mondjuk a megfelelő pénz összeg vagy egyes vallások esetén a megfelelő áldozat bemutatása után a jk. visszakap x egészség pontot.

Ghery • SilentVertigo 2010.04.11. 05:26
Ezt kábé velőig rágtuk az évek folyamán, mondjuk a gyik sem tökéletesen napra kész. Ha meghalsz (leszúrás) elvesztesz egy egészség pontot. Amint ez 0 lesz, akarakter végleg meghal, de a játékos már 3-4-es értéknél is törli, hiszen egy szimpla kocsmai balhé után is napokig lábadozni fog.
Paramir 2010.04.11. 04:30
Beugrott egy olyan ötlet,hogy akár úgy is lehetne a karakterek elpatkolása,hogy ha játékos öl játékost akkor az véglegesen meghal ,ha meg mob/NPC öl játékost akkor egy ideig(tegyük fel 1 hétig) lábadozik ... ezalatt több dolgot érthetünk ...vagy nem lehet vele játszani,vagy gyorsan elfárad ezért már csak a városból sem érdemes kirakni a lábát,vagy lassabban fog gyalogolni mert sántít...ilyesmik ... ja és ha meghal 1 mob által...ergó lesérül akkor a közeli városban ébred "egyjólelkű utazó behozott" címszó alatt.
A JK v JK -ban meg persze eszméletvesztés aztán,ha úgy dönt leszúrás de akkor végleges halál.

szerintem jobb mint a folytonosan gyengülés,de ki tudja ^^
ACsi • SilentVertigo 2010.03.31. 01:28
A receptek egymásnak átírására mi is gondoltunk de ez a naplóbejegyzés másolás sem hülyeség. Sőt, meglehetősen tetszik az ötlet. :)
Paramir 2010.03.26. 08:35
Olyan ötletem volna,hogy minden karakternek lenne naplója(mint sok játékban)
és a napló bejegyzéseket át lehetne adni más játékosok naplóinak.
Ezzel tudást szerezve akár minden féléről...lehet ez a sebességnövelő varászital receptje vagy az,hogy a kőgólemek nem bírják a fagyot...vagy ,hogy a Sötét Testvériség 3-as csoportokban dolgozik,tagjai főként gyilkosok vagy méregkeverők,kémkedést,gyilkosságot és szabotázst vállalnak.Minden főbb városban megtalálhatóak.

Ilyenekre gondolok ^^
Paramir 2010.02.17. 06:46
na persze csak felvenni lehetne ott...leadni meg a feladatos arcnál
Paramir 2010.02.17. 06:45
oké akkor ötlet...szerintem(ha megyékre lesznek osztva a területek), akkor legyen a városban valahol(pl kocsma előtt) hirdetőtábla ... és ha valaki kiír egy feladatot akkor az ott jelenjen meg és addig legyen ott amíg a játékos a megyében tartózkodik vagy offline
ACsi • SilentVertigo 2010.02.16. 14:30

Srácok, ne itt vitassátok ezt meg, ott van a remek offtopic. Esetleg Blander oldalán a fórum (ha van?). Köszönöm.

Paramir 2010.02.16. 12:17
Blander

Az egyik kommented azért elég támadó jellegű volt,de mindegy is.
2007-ben alakultatok,de Ti mégsem szivárogtattatok ki semmilyen...igazából semmit.
Az a 7 kép ami ott váltakozik bal fent nagyon homályos.Pár lombkorona kivehető.
Nem írsz semmit a játék világáról...csak a fajokról ami oda sorolható...
azon kívül ,irányításról,szerverről.És...

mindenkilapját használsz O.o
Tudom,hogy nem pont én voltam a célközönség,de nem győzött meg.
Azt még mindig nem értem miért Solarhnak hívod -.-"
Blander 2010.02.09. 20:41

Amm szerverről annyi ötletem van hogy mi úgy csináljuk hogy:

host

Soc

MySql

Host-ezen megy a chat és itt lehet szervert nyitni meg admin és moderátor jogot csinálni

Soc ezen keresztül látják egymást a játékosok

MySql itt pedig mindent tárolunk skill,lvl,jelszó és felhasználó név :P meg stb.....

Szóval itt van egy alap host ez az 1-es szerver erre csatlakoznak

2 szerver itt pedig a játékosok összekötetése van

3 szerver adat tárolás és vissza olvasás

Ezek egyszerre működnek és a host-al valamint a kliens-el kommunikálnak.

höhhhh  ez így érdekes :D

De szentem sokkal egyszerűbb......

Persze én teljesen más programot használok......

 

ACsi • SilentVertigo 2010.02.07. 06:09

"Gondolkodtatok online fejlesztőeszköz létrehozásán?"
Nem. A küldetések/karakterek megírása az esetek nagy százalékában biztosan igényel valamilyen grafikai változást, vagy olyan módosítást amit grafikusan lehet legkönnyebben megoldani, (pl. quest item bedobása a világba, njk-nak scriptelt útvonal) így egy webes eszközzel megoldani aligha lehetne jól.

A unity valóban fut sokmindenen, de mielőtt ezen elcsábulnál gondold végig, hogy mi kell a Solarahhoz.
Böngészőben futás: Hiába nem kíván telepítést azért az x száz megányi kontentet le kell tölteni, ami nem teszi éppen böngészőbaráttá. (Ha a böngésző lelövésekor pedig törli is a letöltött adatokat, hát.. érted. :))
iPhone, Wii: Tegyük fel, hogy megírjuk ezekre a platformkra az irányítást, a SO akkor is szerepjáték szeretne maradni ami többek közt sok párbeszédet vonz magával. Chat Wii-vel? :)

Zárójelben, jelenleg minden olyan eszköz amit használhatunk megy iPhoneon is.

Germo 2010.02.07. 03:14

A saját editornak a elkészítés nehézségein túl számos előnye van. Minden a kezetekben van és a tartalom készítését számottevően felgyorsíthatja.

Gondolkodtatok online fejlesztőeszköz létrehozásán?
Itt főleg a kalandok és küldetések megírására gondoltam.
Egy olyan online eszközre, ami a megfelelő jogosultság birtokában a történet írók, mesélők létre tudnak benne hozni különböző küldetéseket és kalandokat, párbeszédeket az NPC-k számára.

Azt gondoltam, hogy a meglévő kódokat nem érdemes kidobni. Az unity-t azért vetettem fel lehetőségként , mert az alkalmas lenne a kliens oldal telepítés nélküli böngészőben futtathatóvá   alakítani. Miközben a server kódhoz nem sokat kellene hozzárakni. És úgyis az a játék lelke, azt a unity nem oldja meg. Sőt ezzel a megoldással akár iPhone-on és  WII-n is futhatna a  solarah. A modelleket pedig simán át lehetne tenni.

kiskami • SilentVertigo 2010.02.06. 00:41

Egyelőre nem szándékozunk kidobni az eddigi kódjainkat. Közös döntés volt, hogy saját editor-t (is) írunk. Más eszközöket olyan szempontból meg szoktunk nézni, hogy mit hogyan lenne érdemes megcsinálni magunknak.

 

Split 2010.02.05. 05:24
Blander: Lehet... mindenesetre ahogy te is mondtad, látványosan felgyorsulna a fejlesztés, mivel a motor, és az ahhoz tartozó szerkesztőmodulok, fejlesztőezközök már meglennének.
Blander 2010.02.05. 05:14

Hát.....

Az unreal motorból sok mindent ki lehetne venni de nem biztos hogy jól is járnának vele.

persze ez remek megoldás lehet a dolgok  felgyorsítására de ez azt is jelentené hogy ami most van azt lehet hogy dobhatják ki a kukába.

Split 2010.02.05. 00:15

Germo, végülis ha ebből indulunk ki, akkor az Unreal Engine 3 is ingyenessé lett téve UDK néven.

http://udk.com/

Esetleg egy kis video-tutorial csomag hozzá:  http://www.fileplanet.com/207884/200000/fileinfo/UDK-Tutorial-Videos-Collection

Germo 2010.02.04. 22:33

Talán egy használható ötlettel jóvátehetném az előző hibámat.
Most lett ingyenes a Unity inde fejlesztő környezete, nem gondolkodtatok abban, hogy ott a fejlesztés sokkal gyorsabban haladhadtna?
Ott tényleg elég gyorsan össze lehet dobni egy terepet és a karakterek mozgását is át lehetne rá vinni. Igaz egészen más programnyelv és a pro változat úgy 1500 dollár, viszont a nagy előnye, hogy a böngészőben is futtatható az alkalmazás.
És én mint totál 3D laikus is tudtam használni.
Ha másra nem is, de vázlat készítésre tökéletes.

Talán már írtam, de Blander hozzászólására reflektálva a tesztelők fontosságát hangsúlyoznám. Tavaj készítettem egy multiplayer játékot - ami ismét nem került nyilvánosság elé (ezzel meg vagyok átkozva) - de sokszor pont a tesztelők hiánya hátráltatta a program fejlődését.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36
solarah online
creative commons license

silentvertigo  |  design:  kicsy  |  zene:  spectral analysis  |  rajz:  tikos péter

Ahol azt másképp nem jellezzük, ott az oldalon található minden írás, kép, zene és egyéb tartalom a Creative Commons "Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország" licensze szerint érhető el. Az oldalon megjelenő hozzászólások szerzőik tulajdonát képezik, azokért az oldal szerkesztője felelősséget nem vállal.
Firefox Játékfejlesztés.hu PHP MySQL

Fatal error: Call to undefined function session_unregister() in /home/yscik/silentvertigo.hu/solarah/mods/out.php on line 14