Zene ki/bekapcsolása
solarah online
A játék
A világról
Fejlesztés
Galeria
A csapat
Novellák
Fórum
GY.I.K.
Kapcsolat
Partnereink
Kérdések (és válaszok)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72
El_Peligroso 2012.06.25. 06:54
Üdv mindenkinek, nem rég találtam rá erre az oldalra, és nagyon érdekel a játék. Esetleg lehet számitani a 0.2 -es verzió után egy újabb demóra? Tudtok újra aktivan fejleszteni?  Egész jónak néz ki. Ha valaki tud valami újat mondani az legyenszives ossza meg velünk. Előre is kösz.
sanjoe 2012.05.29. 23:44
remélem mihamarabb kész lesz, addig be kell érnem a M.a.g.u.s. könyveimmel : )
Nikron 2011.11.01. 03:30
Ha jól emlékszem, 2005/6-ban kezdődött a fejlesztés? Akkor még 12 évet várnunk kell :P 2023 :D
Lordsab 2011.10.29. 02:43
Ha mégis 16 év lenne, akkor legyen inkább 17 és lesz egy világrekordunk is :D
Zhei 2011.08.19. 06:25
Két havonta egyszer felnézek. Sajnos nem túl sok javulást látok de egyszer csak kész lesz reméljük ez nem lesz 16 év, mint a Duke Nukem Forever. :)
Nikron 2011.08.06. 07:50
Nyáh?
Ghery • SilentVertigo 2011.07.12. 04:04
A lehető legjobb hír majd az lesz, hogy újra aktívan tudunk fejleszteni. Addig is szép nyarat mindenkinek!:)
Alternalo 2011.06.15. 11:36

Sziasztok!

Hát ha most nagyon gonosz akarok lenni azt mondom elbuktatok :P

Viszont az a játék hatalmas csalódás a számomra, ezt viszont továbbra is figyelemmel kísérem, és nagyon remélem hogy valamikor lesz belőle valami. Biztos sokan kérdezték már előttem, de van-e valami újdonság (esetleg újabb verzió) amit hamarosan megosztotok velünk?

Ghery • SilentVertigo 2011.06.04. 06:49
Nem tettünk le a dologról, de egy ideje nem sok minden történt. Azért a DNF fejlesztési ideje előtt még befejezzük. Ha kicsy is jól viseli magát. :P
Batou 2011.05.22. 03:11
Amint látom elég csendes a fórum, megy még a fejlesztés vagy abbahagytátok?
Ghery • SilentVertigo 2011.02.28. 12:30
Állítólag majd lesz konf. Bővebbet nem tudok:D
Nikron 2011.02.20. 05:49

Hali!

Gondoltam, megkérdezem, merre halad a program :)
A launchpadet nézegettem, ott nem sok minden változott (viszont jó volt látni, hogy még január végén volt munka ^^ ). Kicsit ellaposodott a fórum mostanában :S Ugyan még 2-4 évvel ezelőtt sem láttunk többet, mégis folyamatosan pezsgett az élet az ötletektől, hogy ki mit akar látni a játékban :)
Mi történt, mindenki kibeszélt magából mindent? :D Még csak a 0.2.0-nál járunk, legyen valami ötlet a 0.2.1-hez is :D

Bye

Zsozsoc 2011.02.06. 15:33

wander kérdésére azt hiszem egyértelmű a válasz. 1 szerver lesz, mivel elég érdekesen jönne ki hogy több ynev létezik, és annál élethűbb lesz minél többen játsszák. Annál több intrika harc, és érdekszférával találkozik az ember.Ha lesz több szerver akkor az majd akkor lesz, ha yneven kívül új kontinensek is bejönnek( anvaria, calowyn ), de lássuk be ez csak akkor fog megtörténni, ha az igény meglesz rá.

A fejlesztő gárda nagyszerűen kitalálta.

Csak így tovább!!

bye

Paramir 2010.12.10. 04:09
Ja,kérdésem is van.

Mennyire lesz majd kedvünk szerint alakítható a világ?
Paramir 2010.12.10. 04:08
Igaz,az öregapám nem fog ilyen játékkal játszani,de az egyel fiatalabb generáció,a most 30-40 közöttiek szerintem simán játszanák,főleg azért is mert ez egy igazi szerepjátéknak számít,nem úgy mint a mostaniak,ráadásul sok középkorú játszik az "elkorcsosult" MMORPG-kel is.

Egyébként én sem tudok semmi Ynevről,de nagyon várom a játékot.


Hirnok 2010.12.09. 06:57

Üdv kalandozók!

Sajnálom, hogy négy éve várok arra a játékra, amiben "otthon" voltam, és még várni kell éveket.

Jó volt egy másik világban kalandozni, fiatalon (17-19 éve!!!), sok fantáziával. Szerettem volna ebben a játékban, Yneven virtuálisan sétálni. A társakkal együtt csépelni a gorviki fejvadászokat, toroni gazfickókat,  akik a csapat életére törnek, miközben Arel vagy Domvik figyeli minden lépésünket. Ám, ezzel csak ostoroznám magam, feleslegesen. Már akkor egy elátkozott dolog volt, hogy a Rúna szerint ekkor és akkor jön ki valami, persze az is évekkel későbbre datálódott végül. 

Tudom, lelkesek vagytok, és úgymond hobbiból csináljátok a közönségnek, nekünk, mindazt, amit mindannyian elképzeltünk egyszer. Ám, azok a fiatalok (és Ti is) akik szerették Ynevet, kiöregednek, elfordulnak mindettől egyszer. Az ifjúság pedig, vagy sosem hallott még a Hatalmas Kontinensről, vagy agymosva a sok újkori MMO-tól, egy unalmas, retro-játéknak fogja megítélni ezt. 

Sok energiát, türelmet, odaadást, fáradságos munkát fektethettetek eddig a játékba, ami előtt meghajlok! Bízom benne, hogy megjelenik egyszer és hosszú életű lesz, és minden ynevi kalandozónak tetszeni fog a képzeletetek világa! 

Mindenképp szeretnék játszani ezzel a játékkal egyszer, ha kell akkor a nyugdíjas klubban, az unokákkal, csak jelenjen már meg! :-))

Ha jól emlékszem, valami ilyesmi volt az elköszönés... Kalinthas! (vagy mi) :-) (itt látszik meg, hogy öregszem...) :-) 

Ghery • SilentVertigo 2010.11.15. 09:43
De a vámot azért beszednénk előre, ha nem gond:D
Nikron 2010.11.15. 04:55
Kicsit korai még a dátum az ilyen jellegű kérdésekhez :) Majd akkor megyünk át a hídon, ha odaértünk ;)
wander 2010.11.11. 13:45

Tehát ujra... :)

Uthred, ha manapság igazán körbenézel a neten egy mmo-t sem fogsz találni ami rpg. Valamelyik rész 1000% hogy hiányozni fog, (az első általában a történet), de silány tájak, gyenge creature conceptek, unalmas és kevés item, viszont annál jobban világítanak (éjjen!!). Ez mondjuk koreai stílus irányzat és ők ezt szeretek is, rájuk kell hagyni, de az európai ember kicsit más.  Az egész mmo"rpg" nek a lényege végülis a lóvé :P micropay ha máshogy nem megy, minél alacsonyabb költségvetés és minél magasabb haszon. Azért a wow eleinte nekem tetszett, elhittem hogy egy rpg később azért rájöttem hogy nem, de ami ma folyik ott az gyalázat. A mai mmo"rpg"-k inkább competitiv gameknek jók, pvpzni taktikázni jó bennük, azt szeretek de semikéépen sem rpg-k. Ha rpgzni akarsz akkor bizony marad a single player, morro, obli,risen,ghotic. Masseffect ~dragonage~ 

De hogy ne legyek ennyire pesszimista a guild wars-ról aztmondják még questek tekintetében is egész jó. sry ha tévedek.

 Én nem ismerem a magus-t, ynevet, de szerintem nagyon jó feelinget fog átadni. A 0.2 demó amit letöltöttem anno mikor kijött, bőven jó egy rpg-hez szóval le a kalappal.

Amit kérdeznék az annyi lenne, ha már tudjátok vagy esette róla szó, hogy hány szervert terveztek?

Ha többet lehet e köztük vándorolni később becsatlakozó barátok miatt?

Mekkora lesz a teherbírása hány ezer embert tud kezelni, összeségében, egyhelyen, lesz e korlátozás (mert gondlom kell valami hogy ne crasheljen be 500-1000 player körül ha egyhelyre betódulnak ha lesz ilyen, tehát a környező földekre falukba ki teleportálódnak stb)

Adományokon kívül más pénzszerzés? 

 hajrá tovább kitartás

wander 2010.11.11. 13:31
Uthr
viktorianus 2010.11.06. 16:24

Pontosítsunk kicsit a képleten mielőtt valaki hibásan a hozzászólás dátumától számolni kezdi a 2 évet:p

megjelenés=x+2év

x=aktuális dátum

Ghery • SilentVertigo 2010.11.06. 11:19

Hasonló annyiban lesz, hogy sokan lehet vele egy a neten létező világban játszani. És hogy mikor lesz kész? Szerencsére türelmes embernek mondod magad, úgyhogy téged is beavatlak a törzsfórumozók kedvenc képletébe:

 Solarah megjelenési dátum:

X+két év; X= ma

 

:)

patrik003 2010.11.04. 14:46

Sziasztok!

sok sikert a játékhoz.......csak annyi lenne a kérdésem hogy mire lehet számítani , hasonlo lessz  a többi mmohoz ?

És mikor lessz kész ??

köszi elöre is és nem vagyok türelmetlen:)

kiskami • SilentVertigo 2010.10.24. 22:45

Zsozsoc: A techdemo a bin könyvtárban lévő solarah-client.exe alkalmazás - azt kell indítani. 

A forráskódot a README-ben is szereplő https://launchpad.net/solarah címen találod meg, ajánlom a "code" fület. Ott látszik, hogy melyik brancsban éppen milyen munka folyik.

 

Ghery • SilentVertigo 2010.10.24. 05:41
Fejből hirtelen nem tudok linket írni, de launchpaden találsz konkrét anyagot, keress rá:)
Zsozsoc 2010.10.23. 13:55

Hi!

 Elakad a szavam, de komolyan.... Nagyszerű h készül M.A.G.U.S. mmorpg, de a problémám az lenne, miért nem hallottam erről én hamarabb?Mármint lehet én járok csukott fülekkel, de komoly, ha nem veszem meg a Sinergium könyvet soha nem tudom meg h valahol, valakik, sok ember álmát próbálják megvalósítani.....Reklámon megérné elgondolkodni:)

Másik téma.Olvastam a kapcsolatoknál hogy várjátok a segítőkész középhaladó, illetve profi programozókat.Mi lenne az h középhaladó?Én szegedre járok egyetemre, programozás elég jól megy, javaban/c/c++ ban( fogalmazzunk úgy h a konkrét programozás tantárgyak megvannak )   de nem érzem profinak magam. Valami linket tegyetek fel, ahol van valami kód, és az alapján a kód alapján mindenki eldöntheti h hova tartozik....a számotokra hasznos, vagy a haszontalan kategóriába....

(régebben wowozgattam és egy gm nek hasonlóan felajánlottam szolgálataim, nem vett komolyan ) Nem a felvágás  szólt belőlem, csak ha alkalmas vagyok bármilyen segítség nyújtásra, akkor szívesen tenném.....

Ghery • SilentVertigo 2010.10.23. 12:53
Van asszem exe, de ha nem találod, megrugdosok egy illetékesebb elvtársat:)
Zsozsoc 2010.10.21. 07:54
pontosítok... hogy tudom megtekinteni a technológiai bemutatót...
Zsozsoc 2010.10.21. 07:49

Hali!

 Letöltöttem a solara-niska.zip et, kicsomagoltam és nincs kiterjesztése eggyik fájlnak se. Hogy tudom elindítani a játékot?

Előre is köszönöm a választ!

kiskami • SilentVertigo 2010.10.13. 22:54

Linuxos csomagot nem adtunk ki, jelenleg magadnak kell összerakni a fordítási környezetet és forráskódból kell fordítani. ACsi a blogját régebben írt egy szösszenetet (http://a-csi.blogspot.com/2007/12/forgassunk_07.html) erről, ami kicsit elavult már.

 

Ravenspike 2010.10.13. 05:06

Sziasztok!

 Egy kérdéssel fordulnék felétek: inuxonhogyan lövöm be a techdemót? Windows-on voltak vele problmáim, amiket majd megosztok a nagyérdeművel, de kipróbálnám linuxon is.

Theraxin 2010.09.01. 08:56

ha az alapon (640x480-on) futtatom végigfut és nem történik semmi.Az ogre.logban ezt találtam a végén ha segít:  Internal format is PF_X8R8G8B8,128x128x1.

kiskami • SilentVertigo 2010.08.30. 22:47

Szia!

Pontosabban mi a hibád? Van hibaüzenet? A bin/ könyvtárban keletkezik egy Ogre.log fájl, abba nézz bele, hátha benne van a hiba oka!

Mennie kellene a kliensnek, mert sokan próbálták már és működik. A bin/ könyvtárban állva kell elindítani a solarah-client.exe fájlt. Előfordulhat, hogy nagyon régi vagy nem 3D gyorsítós kártyákon nem indul el a program.

 A 0.4-es verzió a jelenlegi fejlesztési cél, amit nem adtunk ki, mert még dolgozunk rajta.

Theraxin 2010.08.29. 15:40
Sziasztok!Valami baj van a 0.2-es verzióval, mert sehogy se nyitja meg nekem.és hallottam egy 0.4-esről, de azt meg sehol se találom.Ha valaki tud segíteni megköszönném és hajrá a fejlesztéssel! :)
ACsi • SilentVertigo 2010.07.21. 12:43

A terv szerint a játék ezen része zárt maradna, bár igazság szerint nem jutna senki több infóhoz ezen rész átolvasásakor mintha megkérdezne egy olyan játékost aki már megcsinálta az adott questet.
A világ és a szabályrendszer is a szerveren lesz, így ilyen téren nem indul előnnyel az aki módosítja a klienst. Másrészt a módosított klienseket is szűrni fogjuk biztos ami biztos
Ha valaki saját szervert akar indítani a saját questjeivel és saját kliensével az a szíve joga.

Ide kapcsolódóan felvetődik egy másik kérdés is. Az ynevesek munkáit nem tudjuk nyílttá tenni egy az egyben mert az tényleg spoiler veszélyes viszont mindenképp előnyös lenne a nyíltság az esetleges hozzájárulások miatt, ill. ha a solarahra várnia is kell a szerepjátékosoknak a helyszínek és kalandok asztal mellett is szórakoztatóak lehetnek (talán szórakoztatóbbak is mint online). Szerintetek?

Tristal 2010.07.21. 07:26

egy kérdés: a nyílt forráskód nem árulja el a játékmenet belsőbb részeit? pl küldetések, stb.

Vagy nem lehet az, h xy-nak "más" játéka lesz, így olyan dolgokat írhat bele, ami jobbszebbokosabb lesz, mint a többiek? Sajna egyáltalán nem értek hozzá.

kiskami • SilentVertigo 2010.07.19. 22:46

Leegyeztetjük csapaton belül, hogy hova kerüljenek fel a depek és include-ok, és felrakjuk, 32 bites debug és release változatokban.

Windows alatt jelenleg MS Visual C++ 2008 (Express Ed) alatt fordul, 32 biten a cmake által generált projektek és solution.

 

anuka 2010.07.19. 15:11

Közben elkezdtem én is picit szórakozni vele, de a tolua++(link error a LUA lib-vel) és az OIS(nem talált egy header fájlt) csődöt mondása utána meguntam, ogre3d-nek neki sem mertem már állni.

Szerencsére jó párhoz volt már előre lefordított lib, további szerencse hogy a gépemen volt ACE-ből egy lefordított változat. :)

 Szerintem(számomra) azt jelenti a fő problémát, hogy nincsen utalás(vagy csak én nem találtam, megjegyzem nem is nagyon kerestem), hogy adott lib-ből hányas verzió kell, melyikkel van tesztelve, melyik az amivel 100% hogy úgy működik, ahogy kell/kéne, tehát melyikkel dolgoznak a devek.

Szerintem az lenne a ~legjobb megoldás, ha valahova fel lennének töltve a lefordított lib-ek és a hozzájuk tartozó header fájlok, mind release/debug mind 32/64 bit fajtában. Így nem kéne mindenkinek a fordítgatással szórakozni, továbbá azzal sem hogy melyik verziót szerezze be, stb. Bár én könnyen beszélek. :)

ACsi • SilentVertigo 2010.07.19. 13:06

Köszi az újabb jelentéseket, ha még élő bugok (a lépcső az) akkor megszereljük őket.

A server branchból már csak a toolok fordítása van hátra, so ma kész lesz. :) Viszont aki utánam akarja csinálni annak legénynek (bocs lányok) kell lennie. Itt jegyezném meg, hogy egy CMake ninját meghívnék egy sörre ha ránézne a SO-ra, komolyan.

Nikron 2010.07.18. 06:06

Most hogy be is írtam, kipróbáltam újra a techdemót. Néhány észrevétel:
Iszonyú, hogy ha hozzányúlok a beállításokhoz, akkor nem hajlandó elindulni (Kicsy egyszer megcsinálta nekem, de azóta a vinyó ki lett cserélve.
A bloom rettentő idegesítő továbbra is.
A lépcsőn szinte lehetetlen feljutni.
Ha járkálás közben lenyomom az F1-et, akkor megy tovább a csávó, és nem lehet megállítani.

Hirtelen ennyi azok közül, amiket emlékeim szerint nem jelentettünk legutóbb :) 

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72
solarah online
creative commons license

silentvertigo  |  design:  kicsy  |  zene:  spectral analysis  |  rajz:  tikos péter

Ahol azt másképp nem jellezzük, ott az oldalon található minden írás, kép, zene és egyéb tartalom a Creative Commons "Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország" licensze szerint érhető el. Az oldalon megjelenő hozzászólások szerzőik tulajdonát képezik, azokért az oldal szerkesztője felelősséget nem vállal.
Firefox Játékfejlesztés.hu PHP MySQL

Fatal error: Call to undefined function session_unregister() in /home/yscik/silentvertigo.hu/solarah/mods/out.php on line 14