Zene ki/bekapcsolása
solarah online
A játék
A világról
Fejlesztés
Galeria
A csapat
Novellák
Fórum
GY.I.K.
Kapcsolat
Partnereink
Fejlesztői beszélgetés
1 | 2 | 3
Monsta 2011.11.26. 12:05

Üdv, nemrégiben küldtem egy emailt, nem tudom, hogy átment-e vagy sem ezért gondoltam inkább ide biggyesztek egy pár sort :) Megtetszett a projekt és amennyiben van még kiadó hely 3D Grafikusi posztra kérem jelezzétek, úgy érzem tudnám segíteni a munkátokat. Amennyiben úgy gondoljátok, hogy igen az alábbi email-en tudtok elérni : stex.anim@gmail.com

Válaszotokat előre is köszönöm 

Ghery • SilentVertigo 2010.11.24. 13:22
Felvetettem a dolgot, illetékesek hamarosan reagálnak.
wander 2010.11.24. 01:21
Várom :P
Ghery • SilentVertigo 2010.11.14. 13:21
Hamar kerítünk valamit;)
wander 2010.11.12. 03:01

Hello

Ha szükségetek van conceptartokra akkor küldjetek nyugodtan leirást a wandermaster10@freemail.hu-ra , szivesen megcsinálom.

Anno Genionnak a conceptjét én csináltam, és tök jó volt látni hoyg fenntvan a kész modell rólla :) :P. 

kiskami • SilentVertigo 2010.10.28. 22:43

Szia! Köszi a linket, mi a RakNet-et (http://www.raknet.net/index.html) használjuk a kliens-szerver kommunikációra.

Sokkal lassabban haladunk, mint szeretném... :)

 

Ident 2010.10.28. 15:56

Sziasztok!

 A szerver-hez talán hasznát tudjátok venni: http://www.indyproject.org/SocketsCLR/index.EN.aspx

Bár nem tudom mennyire haladtok/nem haladtok a dologgal, sok türelmet és kitartást a projecthez, reméljük hamarosan nem csak techdemo lesz már :)

mpalko 2010.07.31. 13:32
Igen, miközben újraindítottam a gépet rájöttem. De már késő volt. Miután újra indítottam meghalt. (nem hinném, hogy a programtól, de valamennyi köze annak is lehetett) A mai nap arra ment rá, hogy ne vesszen kárba 150 gigányi anyag, holnap meg újra kell tenni az egészet... na mindegy...
Lordsab 2010.07.31. 02:56
Amúgy most vettem észre, hogy aha hátrál az emberünk, akkor a jobbra gombbal balra megy, a ballal pedig jobbra :S:D
Lordsab 2010.07.30. 15:07
asd... Az az oldal zenéje, és nem a játéké :D
mpalko 2010.07.30. 14:55

Aztaaaa :D Ezt annyira jó látni :D KÖSZÖNÖM!!!! Srácok sajnos segíteni nem tudok, nem értek az informatikához/programozáshoz, de nagyon szurkolok nektek. Régi vágyam már, hogy játszhassak a m.a.g.u.s.-sal online. Most rendesen megdobogtattátok a szívemet ezzel, köszönöm!

 Mondjuk kicsit gáz, hogy a háttér zene még most is szól, pedig már leállítottam a játékot. Úgyhogy mindjárt újra is indítom a gépet, csak előtte ezt még le akartam írni.

 KÖSZI!!! :D:D:D:D 

gheldor 2010.05.05. 06:52

 Sziasztok!

  Nem tudtam, hogy hova illik a téma, de szerintem ide nagyon is megfelel a bejelentő, amit a következő sorokban tenni fogok:

  Ha valaki szán rá időt, kellő fantáziával és jó térbeli gondolkodással rendelkezik, könnyedén megtanulhatja a Blender-rel való modellezést.

 Itt említeném meg, hogy a Blender egy ingyenesen használható modellező eszköz, amivel több program részére is lehet konvertálni modelleket, azon kívül mindenféle számítógépes animációt lehet vele készíteni. Ha mindez nem lenne elég, számos plugin áll rendelkezésre, amivel bővíthető a program.

 Tehát ha úgy gondolja valaki, egész nyugodtan leszedhet egy jól összeszedett, tömör és rövid tutorialt az alábbi címről:

http://slhungary.hu/download.php?view.10

 Személy szerint túlzás nélkül egy szabadnap alatt sikerült (azért teljes nap volt, déltől éjfélig tartott) az abszolút nulla tudásomat látványos szintre emelnem az oktatóanyag segítségével. Persze animáláshoz még többet kell gyakorolni, de statikus modelleket egész látványosan ki tudok már dolgozni.

 Mindenesetre ajánlom figyelmébe minden olvasónak, akit kicsit is érdekel a modellezés világa. Kellő elszántsággal egy hónap alatt profi modellező lehet az ember.

Sok sikert!

Ornoluth 2010.04.12. 00:38

Szevasztok!

 Nemrég akadtam rá erre az oldalra, és amit terveztek csinálni srácok, az nagyszerű. Bár magam nem vagyok valami nagy mágus-os, viszont szívesen kipróbálnám. Éveken keresztül WoW-oztam, úgyhogy szerintem a legnagyobb terv amit mondtok, az az, hogy nem lesznek ilyen 12 éves kisgyerekek, akiknek az az életük, hogy gép előtt esznek isznak de még alszanak is, és ezért jobbak másoknál. Minden tiszteletem a tiétek, sok sikert a továbbiakban! 

Ghery • SilentVertigo 2009.08.02. 13:30
Nagyon köszönjük, a többiek néha keményen dolgoznak is rajta, hogy rászolgáljunk az ilyen szavakra:)
Sevi 2009.08.01. 09:41

Üdv!

 

Most tévedtem erre az oldalra. A kezdeményezést nagyon díjazom, szívesen játszanék ynev világán.

A demo-n látszik, hogy még nyers állapotban van a játék, de bízom benne, hogy sikerülni fog befejezni. Kitartást és jó munkát kívánok!

 

Sevi 

Stib 2009.01.21. 11:00

Helló!

Egy ismerősöm ajánlotta, hogy nézzem meg a játékot. Ki akartam próbálni, de nem indul, a kezdeti beállítások megadása után töltés közben hibával leáll. Kérésre részletes technikai információt tudok adni a rendszeremről. Lehet, hogy nem látogatom majd gyakran ezt az oldalt, ezért az illetékesek a regisztrációnál megadott email címemen el tudnak érni!

Sok sikert és kitartást a fejlesztéshez, lehet egy nap még én is csatlakozom! :)

Gaborious • SilentVertigo 2008.12.23. 02:49

Más emberektől hallottam, hogy az ati 4850 es szérián (catalyst 8.12) nem megy rendesen egyik opengl progi sem, beleértve a demot sem. Catalyst 8.11 re visszaállva a probléma megoldódhat.

Továbbá a "bloom" csak a SM3.0 (directx 9.0 c ,pixelshader 3.0 ás)  kártyákon garantált.
vagyis:

Nvidia vonalon a gf 6xxx es széria és ami utána következik
Ati/AMD vonalon a X1300 as széria és ami után következik.

Minden korábbi kártya esetében részlegesen működhet a bloom, de nem garantálható.

Amennyiben SM3 at támogató kártyád van, de mégis a demo tele van képhibákkal, csíkokkal, színes oda nem tartozó pixelhalmazokkal stb... érdemes a drivert frissíteni egy aktuálisabbra.

Nvidia driverek : http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
Ati/AMD driverek:  http://ati.amd.com/support/driver.HTML

 

kiskami • SilentVertigo 2008.12.22. 22:45

scenemanager:setBloom(false)

ködöt:

scenemanager:setFog(false)

 

Virganir 2008.12.22. 15:54
És a bloomot ki lehet kapcsolni valami paranccsal?
Virganir 2008.12.22. 15:51
szerintem pont az van benne szétesve :D
Lordsab 2008.12.22. 08:50

Mi van ebben szétesve?

Ír nekem player pos-t meg tile-t, ritkítva kicsit.

kiskami • SilentVertigo 2008.12.22. 07:59

Meg lehet nézni. Kozolból vissza tudod kapcsolni a game:toggleFPSStatsPanel() paranccsal.

Egyébként van egy game:toggleLocalPlayerStatsPanel() is.
Virganir 2008.12.22. 07:29
Azt meg hogy csinálta?
kicsy • SilentVertigo 2008.12.22. 07:11
Az utolsó releaseben lett kiszedve a statpanel, mert minden előzetes figyelmeztetés nélkül szétesett. 
Virganir 2008.12.22. 06:30

Kipróbáltam. Tök jó. :D Igazából a már jelentett bugokon kívül nem is találtam semmi kivetni valót, egy egy semmiben való beakadáson kívül. A zuhanás meg gondolom még egyébként sem volt benne a tervben.

Annyi kérdésem lenne még, hogy nem lehet-e valahogy beállítani az FPS értéket, meg ilyesmiket. 

Nuke 2008.12.22. 05:53

Sziasztok!

 

Kicsit rég voltam már itt, emlékszem amikor nyáron volt élőszereplős találkozó, akkor még csak röpködni lehetett, azóta amit most látok ebben a próba-verzióban az hatalmas dolog! Gratulálok! :)

Virganir 2008.12.22. 05:33
Hát ez is megtörtént! :) Óriási gratula nektek, ez már komoyl dolog. :)
ONeill • SilentVertigo 2008.12.22. 04:08
Amúgy én kértem anno hóesést és karácsonyfát az első tech demo-ba, ha már karácsonykor jön ki:D De az kimaradt:D
Lordsab 2008.12.22. 03:11

Elindult!!! Thx kami Habár a grafika hasonló az Obsitos által reportolt bugban, de az már részletkérdés :)

kiskami • SilentVertigo 2008.12.22. 02:33
Nikron, Lordsab: mindkettőtök bugreportjára válaszoltam launchpad-on.
kicsy • SilentVertigo 2008.12.22. 01:43
Pedig szóltunk előre hogy most jön :)
Lordsab 2008.12.22. 01:15

Hoppááá, ez váratlan volt :)

Thanx

Nikron 2008.12.22. 00:03
Érdekes, ma pont azt álmodtam, hogy kihagytam az iskolát hogy SO-val játszhassak. Annyiban tévedt az álmom, hogy ma nincs is iskola :P
pocoklaci 2008.12.21. 23:20

áááááá   ISTENEK VAGYTOK!!!

Ez nagyony, nagyon, jólesz, már is jól indul a napom...

kicsy • SilentVertigo 2008.12.21. 13:52
v0.2 Niska - letöltés
Virganir 2008.12.20. 07:41
Én sajna nem leszek ott, de vigyetek. :D
Ghery • SilentVertigo 2008.12.19. 05:57
Már létezik is néhány, esetleg vihetünk vasárnap, ha van rá igény:)
Virganir 2008.12.19. 03:11
Egyébként ambient zenéket is csinálnak? Mert játék közben olyan kell, ami nem tereli annyira a figyelmet.
Tristal 2008.12.19. 02:01
Stúdiós,több zenekaros és énekes(nő)s ismerősöm nekem is van... ha lesz rá igény, ők olcsóbban dolgoznak( igaz nem is annyira híresek).
Alaver_Alean 2008.12.18. 13:11
Hm.. Alhana :D meggondolandó és tényleg igazi fantasy hangulatot varázsolna! Sztem megoldható amúgy máshogy is nem pont Alhana van egy-két zenész ismerősőm plusz gothic szal utána lehet kérdezni nem-e szeretnének jótékonyak lenni :) Jó hír van köztük Ynev rajongó is :)
1 | 2 | 3
solarah online
creative commons license

silentvertigo  |  design:  kicsy  |  zene:  spectral analysis  |  rajz:  tikos péter

Ahol azt másképp nem jellezzük, ott az oldalon található minden írás, kép, zene és egyéb tartalom a Creative Commons "Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország" licensze szerint érhető el. Az oldalon megjelenő hozzászólások szerzőik tulajdonát képezik, azokért az oldal szerkesztője felelősséget nem vállal.
Firefox Játékfejlesztés.hu PHP MySQL

Fatal error: Call to undefined function session_unregister() in /home/yscik/silentvertigo.hu/solarah/mods/out.php on line 14