Zene ki/bekapcsolása
solarah online
A játék
A világról
Fejlesztés
Galeria
A csapat
Novellák
Fórum
GY.I.K.
Kapcsolat
Partnereink
Offtopic
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36
wander 2011.09.05. 15:32

Hai.

nagyon nagyon régen amikor nem is tudom hogy idekeveredtem, hihetlen lelkes voltam azthittem 1-2 ében belül elkészül anno ez ugy jó 4 éve lehetett, talán több nemtudom. :D

Ettől függetlenül, tényleg volt itt pezsgő élet régebben, amugy a fejlesztgetésekkel még szórakoztok? Acsi blogján megjelent egy mp3 lejátszó cucc szóval még életek kétségtelenül.

Viszont mivel ez off, nem is erről akartam kérdezni inkább, annyi hogy felvettek az eltére ik-programtervezőre 600-ad magammal, és állitólag ti is ott voltatok/vagytok. Amikor ti elkezdtétek ezt az egészet milyen szinten tudtatok programozni, és az egyetemen hol jártatok, másod/harmad évben, és eredetileg hányan fogtatok hozzá?

Előre köszi a válaszokat, és sok sikert!


Ravenspike 2011.05.11. 10:38

Sziasztok!

Jól emlékszem, hogy a csapat egy része ELTE IK karos hallgató?

Ha igen, akkor szeretnék véleményeket, benyomásokat kérni arról, hogy milyen a programtervező informatikus szak, mennyire tartjátok jónak az előadásokat, gyakorlatokat, és mennyire használható a tudás, amit ott szereztek!

Én fizika hallgató vagyok jelenleg, de nem vagyok elégedett, és nem élvezem a dolgot, szeretnék átjelentkezni, de ahhoz, hogy ne csak úgy ész nélkül tegyem ezt szükségem lenne a ti véleményetekre is. Köszi szépen!

ACsi • SilentVertigo 2011.05.01. 02:27

Nemrég kaptunk egy érdekes levelet Fromann Richárdtól aminek egy részletét (utólagos engedelmével) bemásolnám ide.

"Fromann Richárd vagyok, az ELTE Szociológia Doktori Iskola Phd-hallgatója, és egy olyan kutatáshoz kérném a segítségeteket, amelyben a szerepjátékosok világát szeretném minél jobban megismerni. Célom, hogy ez a 3 éves kutatás a legnagyobb, legátfogóbb és legmélyebb szerepjáték kutatás legyen Magyarországon, illetve szeretném majd hamarosan kiterjeszteni ezt nemzetközi szintre is.
(...)

Az online szerepjátékosokkal kapcsolatos kutatásomról egyébként nemrég tartottam előadást az Internet Fiesta 2011 zárókonferencián (http://meetoff.eu/jegyzet/internet-fiesta-zarokonferencia-2011-03-28).  Ez a cikk pedig pár napja került fel a Gamekapocs portálra, ami egész jól összefoglalja az eddigi eredményeimet. :-) http://www.gamekapocs.hu/hir/22692/marpedig_az_mmo_jatekosok_nem_antiszocialisak

Ezzel a kutatással ugyanis szeretnék hozzájárulni ahhoz is, hogy a negatív előítéletekből sikerüljön kibújni a szerepjátékosoknak, és valóban egy pontos valós kép legyen erről az egészről. :-) "

 A cél nemes az eredmény pedig mindenképp érdekes lesz így kérlek titeket, hogy ha van 15 percetek töltsétek ki ezeket a kérdőíveket.
mmorpg: http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/408541991
szerepjáték: http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/445438349/

ACsi • SilentVertigo 2011.05.01. 02:16

@Tristal
Érdekesen hangzik. Kíváncsian várom, hogy a játékosok hogyan fogják fogadni a halál gondolatát mert emlékeim szerint a fórumon azért alakult nálunk egy kisebb vita emiatt. :)

Tristal 2011.03.02. 07:12

egész ígéretesnek hangzik ez:

http://www.sg.hu/cikkek/80171/salem_mmo_ha_meghalsz_hat_ennyi

Tristal 2011.01.30. 13:03
viszont azóta meghalt a reneszánsz, nem próbálkoztok mégis? Háta van köztük is olyan lelkes ember, aki végig szeretné vinni a dolgot, és a reneszánsz hozzáállása az mmorpg-hez nem áll messze attól, amit a solarahban akartok megvalósítani, legalábbis az én olvasatomban. 
kiskami • SilentVertigo 2011.01.30. 12:40

Pár éve volt némi kapcsolat/párbeszéd programozói vonalon. Mi nem nagyon tudunk mit kezdeni egy zárt projekttel. Teljesen más a kettő projekt anyagi, játékmenet és technikai vonatkozásban is.

 

Tristal 2011.01.30. 05:24
a reneszánsz fejlesztőivel nem próbáltatok meg kooperálni? Tudom, hogy ők hivatásosak és pénzért dolgoznak, de talán össze lehetne hozni valamit, a projektjük úgy is meghalt.
Germo 2011.01.28. 06:17
Jók ezek küldetések.  Végre egy játék ahol a kocsmában kitörhetne a balhé.

 A megvalósításuk már kicsit problémásabb. Például a járókelők pusmognak erről-arról, vagy az este ez meg az történik. A játékos elég valószínűtlen, hogy este is az adott helyen lesz. 

Vagy a keményen rá kell kérdezni rész megvalósítása is érdekelne.

Ezért kérdeztem, hogy van-e valami content létrehozó megoldásotok, ahol már agyalni lehetne az ilyen kalandok scriptelésén.  Így előre (elméletben)  létre lehetne hozni egy kaland-script leíró nyelvet, amit aztán egy 10-20 kaland megírás után már csak le kellene programozni. Például:


name { némi úszógyakorlat és betekintés a kikötői életbe }

description { A parton ácsorog egy őszes figura kezében egy rongyos hálóval...  }

place ( tengerpart_001 [ 1231,323 ]  |  tengerpart_002  [ 2231,4322 ] )
time ( 06:00 - 18:00  )
level ( 1-3 ) 
npcs (
oreg_halasz_023   (
behaviour (
fixLocation  [  1232,344 ]
peacefull, harvest ( fish )
)
ability ( szint: 32 kaszt: gladiator  ismertseg: Piarron(33243), Piarron.halaszNegyed.kocsma_3(2398283)  )
)
tamado1 ( behaviour ( action ( kotekedes ( target: oreg_halasz_023   // kotekedés scriptje  )  )  ) )
tamado2 ( )
tamado3 ( )
)

event (

quest [ talk [ 
ask (
1221 { Mit csinálsz öreg ?} randomAnsver { Vak vagy ? Halászok .  |  Gyakorlok. | Várok az aranyhalra  } 
1222 { Üdv öreg!  } ansver(player) { if player.male  Üdv neked is {player.name}      |  Mi járatban erre szép hölgy ?   }
)
]]
walkTo [ who: tamado1, tamado2, tamado3  time: 17:55  target: Piarron.halaszNegyed.kikoto.part [ 223,2223 ] path: wlk_326733 ]
speak [ 
tamado1 to oreg_halasz_023 { mit néző vén kalóz ?! }
fight [ who: tamado1, tamado2, tamado3 , enemy: oreg_halasz_023, combat: cmbt_23673 ] after [
walkTo [ who: oreg_halasz_023    time: 18:00  target: Piarron.halaszNegyed.kocsma_3 [ 223,2223 ] path: wlk_326732  ]
]
)

Kicsit szedett vedett, érezhetően egy ilyen kaland leírása ennél jóval több információ megadását teszi szükségessé.

Ghery • SilentVertigo 2011.01.26. 05:09
u.i.: a random kérdőjelekről természetesen kicsy tehet :)
Ghery • SilentVertigo 2011.01.26. 05:07

Akkor álljon itt egy afféle ízelítő a játékba általunk írt kalandok jellegéből. A következő leírások még nagyon rég készültek és semmi garancia nincs rá, hogy akár (konkrétan ezek) változtatásokkal is bekerülnének.

Az öreg halász és a tenger

Helyszín: tengerpart
Időpont: reggel 6-tól este 6-ig
?Szint?: ?1-3?
Jutalom: némi úszógyakorlat és betekintés a kikötői életbe
Leírás: A parton ácsorog egy őszes figura kezében egy rongyos hálóval. Párbeszédben felvehető a küldetés. Lényege, hogy szegény már öreg, meg a lába is fáj egy ideje és vki igazán segíthetne.
A parton rohangálva összeszedhető az az x rák, amit kér, majd csónakra invitál. A csónakról gyöngyhalászat következik, amennyiben a karakter tud úszni. Ha nem, kap pár leckét, ami épphogy elég a kiadott mennyiség (x) begyűjtéséhez. Partra érés után egy esti időpontra invitálja vissza a játékost.
Este, kedves halászunkat megverte három alak, de rájuk se hederít, irány a kocsma! A fogást meg kell ám ünnepelni! A kocsmában mindegy, hogy egyébként mi van, hamarosan balhé lesz. Ugyanis két alak látva a remek italozást és a csevegést, kötekedni jön. Miután leverték őket, betoppan még vagy öt. Heves párbeszéd, az öreg gúnyolása és fenyegetése, majd a játékos inzultálása. Erre már az öreg is visszaszól, elhangzik a neve. Erre felpattan a fél kocsma és ?kitessékeli? a kötekedőket. Az öreg vigyorog egy hiányosat, majd jót húz az italból? End of quest.

Greenpeace

Helyszín: nagyobb város, gazdagabb negyed
Időpont: reggel 6-tól este 6-ig
?Szint?: ?1-3?
Jutalom: pár rézgaras és néhány jó pont, vagy több réz és több rosszpont
Leírás: A merő véletlenségből tudomást szerez házi kedvencek eltűnéséről. Járókelők pusmognak erről-arról, amennyiben rákérdez valakinél többet is meg tudhat. Pár hete kezdődött az egész és semmi értelme, miért lopna valaki kutyát, macskát, kanárit? De most már megy, mert a színtársulat játszik. Ők is pár hete érkeztek, legalább van min vigasztalódni a tulajdonosoknak. A fő attrakció egy félelf állatidomár. Láthatóan csapzott és rühes dögökkel is csodákat művel. Többször hangoztatja, hogy nem rég fogta be a környéken. Előadás után lehet vele beszélni, jellemtől függően beszédesebb. Keményen rá kell kérdezni, ekkor zavarba jön és tagadni próbál. Jellemtől függően jöhet rábeszélés, fenyegetés, verés? El fogja mondani, hogy ő csak szeretetből tette, mert az állatnak vagy a természetben vagy értő kezekben a helye. De most már belátja, hogy? (ez a rész elintézési módtól függ). Megesküszik, hogy mindent jóvá fog tenni és ad pár rezet, hogy kéretik erről hallgatni. Gonoszabbak ezután is bemárthatják az őrségnél, újabb rezek és rosszpontok, a fickó ugyanis nem hazudott. Két napon belül újra megtalálható, kicsit bánatosabb hangulatban. End of quest.

A meglopott kovács

Helyszín: falu vagy város
Időpont: reggel 6-tól este 6-ig
?Szint?: ?1-3?
Jutalom: egy olcsó fegyver és némi kedvezmény a kovácsnál
Leírás: A kovács panaszkodik, hogy valami nem stimmel a háza táján. Alkut ajánl a segítségért cserébe. A terv szerint bezárja a játékost a boltba éjszakára. Éjjel jön az inas két zsákkal. Rá kell szólni. Meglepődik, majd lehet vele beszélni, természetesen a jellem mindenek előtt. Elpanaszolja, hogy a 100 éves nagyanyja fent él a hegyekben és télire kell neki a jó minőségű faszén, de azt ezüstökben mérik. Így éjjelente bejár és házi faszénre cseréli a kovácsét. Meg lehet sajnálni és az egészet elhallgatni, rá lehet beszélni arra, hogy beszélje meg a kováccsal, vagy be is lehet mószerolni. Ekkor jár a fegyver, egyéb esetekben csak az inas által adott 5% kedvezmény, max a belőle kiverhető 3-4 réz.
Amennyiben hazudik a kovácsnak az sajnálkozik egy sort és nem ad semmit. End of quest.

Hazárdjáték

Helyszín: kocsma
Időpont: déltől éjfélig
?Szint?: ?1-3?
Jutalom: pár réz és némi hírnév
Leírás: A kocsmában ugye gyakori a kártyaparti. Inkább nézni érdemes különben kellemetlenek a következmények. Az egyik fickó folyamatosan a játékos fülébe duruzsolja a következő lépéseket, lapokat. Majd arra kéri, hogy játsszon, mert őt nem engedik. A játékos bármit tesz, nyerni fog. Már ezüstben mérhető, amikor hirtelen felrúgják az asztalt. Eszméletvesztés. Ébredés kocsmai párbaj. Lehet hadoválni, rejtélyes segítő sehol, saját pénz sincs. Az ellenfél gyakorlott kocsmai balhés, de matematikailag leverhető. Jutalom pár réz, ingyen pia. Vereség esetén azonnali ?távozás? értsd, repülés. End of quest.

Germo 2011.01.25. 23:21

Joggal vetődik fel akkor a kérdés, hogy milyen jellegű küldetések lehetnek azok, amik túlmutatnának a gyűjtögetős / gyilkolászós küldetéseken?

Erre gondoltam megoldásnak azt a lehetőséget, hogy maguk a játékosok bízhatnának meg másokat, bizonyos feladatok végrehajtására. Csak eléggé nehéz olyan rendszert kidolgozni, amivel ez jól játszható lenne. Mondjuk ha kapcsolódna ahhoz, hogy a játékosok mint a europe 1400-ban hivatalokat, címeket nyerhetnek vagy egy-egy üzletágban lennének érdekeltek, akkor ez a felvetés egyből értelmet nyerhetne.

Amúgy pont a wow-ban az utóbbi időkben egyre érdekesebb küldetéseket próbálnak kitalálni. Illetve van egy csomó játék a játékban elem is. Például az vicces amikor találkozol pár szájhőssel, akik előadják, hogy miként gyalázták le Halálszárnyat, a nagy őssárkányt.
A törpe egyszerűen begurult és odament lekavart neki egy sallert. A gnóm pedig a pont nála lévő eszközzel lekicsinyítette az egész világot, és végül még a napba se menekülhetett el előle Halálszárny.
Mindez úgy megvalósítva, hogy először a törpe testébe kerülünk, és tényleg egy ütéssel csapjuk le az elementálokat, utána meg a gnóm bőrébe bújva tényleg óriásira nőhetünk.

A troll kezdő küldetések is szépen átalakultak, például a gyakorló bábukra való lövöldözés nekem sokkal szimpatikusabb, mint a régi kergessük a kis vaddisznókat megoldás volt.

Tristal 2011.01.25. 03:49

A wowos dologra visszatérve: ugyan egy másik mmorpgben( nem tudom már melyikben, ingyenes volt) egyszer egy másik játékossal  a lehetőségekhez képest sikerült egy kicsit szerepjátékosabbá tenni a játékunkat( gondolok itt arra, hogy úgy dumáltunk egymással, hogy az már egészen "ingame" volt, használtuk az "emóciókat", stb), erre odajött egy fazon, állt egy darabig, majd egy "lol" felirattal a feje felett ott rohangált körülöttünk. De találkoztam már joseph666 nevű "kalandorral" is, a többiről nem is beszélve. És ezek felett nincs semmilyen kontroll vagy tiltás, ami a solarahban meglenne. Aki nem tartja be, repül( remélhetőleg). 

Arról nem is beszélve, hogy a legösszetettebb küldetések is csak arról szólnak, hogy ölj és gyűjts. A mai ( online) játékok ettől nemigen tudnak elszakadni .

Amúgy egy kérdés: a reneszánsz fejlesztőivel nem próbáltatok meg kooperálni? Tudom, hogy ők hivatásosak és pénzért dolgoznak, de talán össze lehetne hozni valamit, a projektjük úgy is meghalt.

Germo 2011.01.23. 13:16

Igen-igen, sajnos ezer éve nem volt alkalmam valódi szerepjátékot játszani ( 1000 = 13 ). Pedig az tényleg utolérhetetlen. Azt a szabadságot egyetlen számítógépes játék se adja vissza. A "hősök" olyan problémákkal szembesülnek, amiket vagy harc, vagy kitartó gyüjtögetéssel megoldhatnak. A legdurvább az amikor  egyszerűb logikai feladatokkal szembesülünk. 

Ezért az MMORPG-ben a  legnagyobb kreativitást érdekes módon a PVP igényli, ahol a harcok kiélezett küzdelembe torkollanak, és ahol a hősies helytállási is értelmet nyer.

De teljesen kimaradnak a játékból az olyan politikai csatározások, mint amilyen europe 1400 című játék (érdemes kipróbálni). Remélem a Solarah-ban egy ilyen megoldás is a tervek között szerepel. Mert egy ilyen megoldással szinte autómatikusan közelebb kerülne a játék a szerepjátékokhoz, ahol szinte minden kaland mögött hatalmi harc húzódik meg a háttérben. 

Plusz ha még azt is sikerülne belevinni a játékba, hogy a játékosok csak úgy tudják elérni "céljaikat", ha közben más játékosoknak feladatokat adnak. Akkor talán autómatikusan kialakulhatna egy olyan rendszer, ami egy szokatlanul izgalmas játék kialakulásához vezetne.

Visszatérve  a tartalom kialakítására,   itt arra vonatkozott a kérdésem, hogy használtok-e valamilyen megosztott rendszert, amin a fejlesztők nyomon tudják követni, hogy az egyes részfeladatok hol is tartanak. Illetve bele olvashattok, rá nézhettek egymás munkáira?

A  szervezettség is érdekelne, van egy olyan ember aki megmondja, hogy milyen irányba haladjatok, vagy a közös konszenzus dönt? .

Illetve, hogy a fórumban felmerült kérdések/ötleteket rendszereztétek-e és leszürtétek, hogy mely elemek kerüljenek bele a játék első verziójába?

 - nem árulok el nagy titkot, hogy  én is belekezdtem egy MMO fejlesztésébe, de irdatlan lassan haladok, főleg, hogy számos döntést még nem hoztam meg. ( például, hogy milyen nézetben follyon a játék - 2D-s megoldás ). Illetve milyen kliens programot használjak ( valószínűleg Flash, de lehet, hogy HTML5 lesz  ).  A szerver oldalról akkor nem is beszéltem  - minden esetre valami olyan ötletem van, hogy a játék alap verziójában, amikor a már lehet benne mászkálni. Akkor online létre lehetne hozni a "tartalmat" az-az kialakítani egy-egy NPC-t, egy-egy helyszínt. Illetve lenne egy kaland író rész is. De ezt úgy gondolom, mintha játékosként léteznének a "fejlesztők" a játékban, és ott hoznának létre tárgyakat, NPC-ket és szörnyeket, ahol akarnak, és így egyből ki is lehetne őket próbálni. Elég nagyszámú "fejlesztő" esetén az egész világ kialakítása így már önmagában is egy játék lehetne. 

Nem tudom, hogy ez az ötlet nálatok megvalósítható lenne, vagy segítene-e. Gondolom már sok helyen alkalmaznak ehhez hasonló megoldást.

  

Ghery • SilentVertigo 2011.01.22. 08:54

Privát vélemény következik

A WoW egy MMORPG, nem szerepjáték. Szerepjáték igazából csak a digitális világon kívül létezik, ugyanis nincs olyan program, ami biztosítani annyi lehetőséget és olyan fokú szabadságot, amit - egyelőre - az élő beszéd képes. Tehát alapvetően funkcionális hiányosságokról van szó. (pl kapálás:P) A másik összetevő a kultúra. Hallottam pár próbálkozásról, ahol egy-egy GM próbált szerepjátékot csinálni - nem volt nagy siker. És ez igazából nem lep meg senkit. Amíg a játékosok 90%-a xp-ért, lvl-ért és loot-ért fight-ol, raid-elni megy a boss-spawn-ra és az újoncok naiv kérdéseit WTF nOOb-bal nyugtázza, addig nincs értelme azon töprengeni, mi (én) miért nem tartjuk szerepjátékos platformnak a Blizzard aranytojást tojó tyúkját.

A Solarah tartalmi része... Melyik tartalma? Az, amit az ynevesek és a rendszerfejlesztők raknak a grafikusok és progosok elé, vagy az, amit az utóbbi két részleg munkájaként a későbbi játékként fogunk nevezni? Bár igazából mindegy, egy a lényeg: le kell ülni és csinálni kell. Másképp sajna nem megy.

Germo 2011.01.20. 05:17

Egyrészt kíváncsi vagyok, hogy a WOW szerintetek miért nem alkalmas az "igazi" szerepjátékra? Mi az ami meggátolja ebben. Pedig magát a világot irdatlan részletességgel dolgozták ki, ez kétségtelen. 

 Másrészt, mit gondoltok, mi lenne a legproduktívabb módja a Solarah tartalmi részének (content) előállítására? 

Ghery • SilentVertigo 2011.01.17. 03:38
Részemről van szabad időm, szóval annyit tudok mondani, hogy a progos kollégák idén nagyobb aktivitásra tettek újévi fogadalmat:)
Tristal 2011.01.05. 07:42

jár, de van értelme? :) megbocsátható, karácsony- szilveszter- vizsgaidőszak van/volt.

Buék amúgy!

viktorianus 2011.01.04. 13:23
Jár még látogató ide vagy csak én várom epekedve a friss írásokat?
viktorianus 2010.12.25. 01:57
Boldog karácsonyt mindenkinek!
Ghery • SilentVertigo 2010.11.26. 07:05
Tristal, pont ilyen személyes egyeztetés(ek) volt(ak). Ez van:)
wander 2010.11.26. 04:42
Köszi  kiskami, internetes oldal készítés az távol áll tőlem sosem vonzott, de a szerveresdi az persze igen, elképzelésem minimálisan van hogy is működnek ezek, meg maga a fejlesztés folyamatát nagy vonalakban átlátom, és köszi a tanácsokat, bár gondolom egyetemeken mások is foglalkoznak eféle témával és kisseb garázsprojekteket csinálgatnak hogy tapasztalatot szerezznekek.
kiskami • SilentVertigo 2010.11.25. 22:58
wander: programozáshoz akármelyik informatikai szak megfelelő lehet, ahol tanítanak c++-t vagy java-t ill. c#/.NET, mert a játékok és a tool-ok nagyobbik része ezekben készül (a java inkább szerveroldalra kellhet). A játékfejlesztéshez szükséges egyéb ismereteket itthon tudomásom szerint nem oktatják iskolai keretek között, szinte mindent magánúton kell felszedni. Webes dolgokhoz természetesen php, html, javascript és flash (programozás) jön jól ill. általában kell érteni valamennyire MySQL-hez/SQL-hez.
Tristal 2010.11.25. 03:13
Szvsz ebből többet is ki lehetne hozni, bár semmi ismeretem nincsen a Tuan hozzáállásáról a mókushoz, azért érdemes lenne próbálkozni valami komolyabbal is. Gondolok itt egy akár egy személyes találkozóra a vezetőséggel, ha ilyen még nem volt, ahová elvinnétek a konkrét elképzeléseteket, terveket,  ők meg nyomnák a reklámot és/vagy bármi segítséget, ötletet, bármit, amivel hozzá tudnának járulni a projekthez. 
wander 2010.11.24. 01:21

Kedves fejlesztők. Gondolom a témában eléggé bennevagyok.

Én lassan 20 éves leszek és ugye elkéne kezdeni tanulni valamit ami később is hasznos lesz.

Elte programtervező lenne az első jelölt (nem isrejtegetném a célt valami játékipari dolog :D), a probléma csak a matek, nem vagyok biztos benne hogy végigtudom csinálni, másrészt egy ismerősöm mondta hogy nem a legtisztábban adják le az anyagot. Épp ezért a rendszergazda lenne a kiút amit tudnénk csinálni de hát... nem 1 életcél. 

Viszont a 2. lenne a concept art abból mennyire lehet megélni ha az ember jól rajzol és ért pshez is. És egyáltalán ezt tanítják valahol? 

Ghery • SilentVertigo 2010.11.23. 14:06
A MAGUS jogokból minimum szakdogát lehetne írni. Az új kiadások joga a Tuannál van, velük volt némi egyeztetés, de gyakorlatilag annyi történt, hogy behúztak egy rajzolót és kiderült, hogy semmi közük az mmo-hoz. A Delta Vision pedig a régi könyveket adogatja ki újra, meg a jó ég tudja, mit művel. Szóval nonprofit játékot az csinál Ynevre, akinek kedve van:)
Tristal 2010.11.16. 04:58

Bocs, nagyon kikívánkozik belőlem, de megakadtam annál a hsznél, hogy megyünk aquirt ölni. Akkor elsőként szeretném lestoppolni magamnak az aquirbőr télikabát- és szőnyegkészítő műhelyt...

Amúgy rég nem jártam könyvesboltban, az új kiadó a Delta Vision lett? Nem gondoltatok még rá, hogy be lehetne vonni őket? Nem lenne rossz kampány nekik sem, nektek sem, és a tempó is felgyorsulhatna, akár csak némi tobor(o)zás útján is.  Volt ilyesmi próbálkozás?

Ghery • SilentVertigo 2010.10.01. 09:52
Mikor nem?:)
Lordsab 2010.09.28. 06:17
Biztos vmi nagyra készülnek ^^:D
viktorianus 2010.09.24. 10:47

Kicsit kihalt lett mostanában a fórum. 

ACsi • SilentVertigo 2010.08.16. 02:32

Semmi komoly, csak fesztiválokból magamhoz térve kód elé vetettem magam. :)

Lordsab 2010.08.15. 04:03
az meg what the heck?
Nikron 2010.08.15. 03:50
Hétvégi Solarah hack? :D Érdekesen hangzik :P
ACsi • SilentVertigo 2010.07.27. 05:07

Inkább mailben vagy gtalkon, nem hiszem, hogy olyan szórakoztató lenne ez a beszélgetés, hogy a többiek is élvezzék. :)
acsi kukac silentvertigo pont hu / zaddar kukac gmail pont com

Lordsab 2010.07.27. 03:30

Bizony.

Nem tudom, h ide hajigáljam a kérdéseket vagy e-mailben, de az első mindenképp:

Mik ezek a tanszékek? Mikor kell ezekkel foglalkoznom? :/

 

ACsi • SilentVertigo 2010.07.27. 01:30
Magam ott tanulok, tán csatlakozol ősztől? :)
Lordsab 2010.07.26. 14:23

1) Van a csapatban ELTE IK-s vagy aki az volt? :

2) Intézhetnék pár kérdést hozzá? ^^:D

Ghery • SilentVertigo 2010.07.24. 11:34
Kicsy asztala, szóval hülye kérdés:P
Tristal 2010.07.21. 03:40

Esetleg a altopikokba rendezve, pl fejlesztés - grafika, stb. Tényleg, az új honlappal mi újság? :)

ACsi • SilentVertigo 2010.07.20. 10:31

Lányok, fiúk, körkérdés jön: Milyen új topicokat szeretnétek látni a fórumon?

Nagy a káosz, lehetne ezt rendezettebben is. Nincsen hely ahol a lehetséges közreműködők kérdezhetnének, graffal, kóddal, zenével, világgal kapcsolatban. Mit mondtok, mi legyen? 

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36
solarah online
creative commons license

silentvertigo  |  design:  kicsy  |  zene:  spectral analysis  |  rajz:  tikos péter

Ahol azt másképp nem jellezzük, ott az oldalon található minden írás, kép, zene és egyéb tartalom a Creative Commons "Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország" licensze szerint érhető el. Az oldalon megjelenő hozzászólások szerzőik tulajdonát képezik, azokért az oldal szerkesztője felelősséget nem vállal.
Firefox Játékfejlesztés.hu PHP MySQL

Fatal error: Call to undefined function session_unregister() in /home/yscik/silentvertigo.hu/solarah/mods/out.php on line 14