Zene ki/bekapcsolása
solarah online
A játék
A világról
Fejlesztés
Galeria
A csapat
Novellák
Fórum
GY.I.K.
Kapcsolat
Partnereink
Fejlesztési napló
Googled
A fejlesztési napló mostanság a Bloggeren tanyázik, az alábbi címen érhetitek el a frissességeket:
http://a-csi.blogspot.com/
2008.03.11. 14:35 - kicsy
Terepépítés
A NormalsMap tesztelések után az organikus modellek egyenlőre félre lettek téve, közös megegyezés alapján úgy döntöttünk, hogy terep és modelldömpingbe kezdünk, hogy minél hamarabb legyen egy spectatorkamerás Demónk. Így most csak annyit, hogy Armen környezetében 3 falu is készül egyidőben, valamint egy gladiátorréna. ezek befejeztével pedig nekiállunk Armen kidolgozásának, aminek elkészüldtével már egész nagy területen garázdálkodhatunk (megjegyzem, textúramentesenm egyenlőre, mert most csak nyers modelleket készítünk ipar szerűen :D)
2007.04.18. 08:06 - szeki
NormalsMap teszt
Grafikai téren elértünk a NormalsMap teszteléséhez. A karakter triangleszámát lecsökkentettük, és egy komolyabb normalsMapot kap cserébe, amin a bőrredők is látszani fognak reményeink szerint. Persze ilyen feature-t nem csak az organikus modellek fognak kapni.
Úgy tervezzük, kicsit többet adunk mint a mostani MMO-k nyújtanak. Aztán meglátjuk hogy egy lelkes csapat mit ér a profik ellen :P
2007.04.18. 08:03 - szeki
KarakterGenerálás
Úgy döntöttünk a csapatban, hogy a kéosz elkerülése végett a felvetett öltleteket egy kis csoport megvitatja és ha dűlőre jutnak és megrágták, akkor Kőbe Véssük.

Ez gyakorlatilag egy kellemesen vaskos szábálykönyvet fog eredményezni, amiből a játékban a help is készül majd, illetve letölthető lesz PDF formátumban azok számára akik tudni szeretnének mindent karakterükről, illetve a világ minden apróságáról. (sokmindenre nem térünk ki, ami egyértelműen kiderül a szabálykönyvekből, ilyenek mint rövidítések, ezeket mindeki nézze meg a szabálykönyvekben stb..)

A Faji kérdések eldőltek, valamint a karaktergenerálás nagy része, Ácsi pedig most dolgozik serényen (Ácsi: SERÉNYEN!!! :D) az elmúlt konfok anyagán.
2007.04.07. 10:21 - szeki
Pyarroni Harsona
Több mint fél évvel az Erioni Harsona utolsó száma után az egykori csapat egy része visszatért s megjelentette a Pyarroni Harsonát.

Ezzel együtt örömmel jelenthetem, hogy a Harsona stábja és csapatunk között született egy megeggyezés miszerint a kiadvány a játékban is elérhető lesz, s nemcsak olvasnivalóként hanem egy valóban működő lapként amibe akár Ti is jelentetthettek meg hírdetéseket, ha éppen eladni való holmitok van... :)

Amíg pedig arra vártok, hogy pyarron utcáin a Harsonát lapozgatva sétálhassatok, olvashatjátok őket egy kevésbé fantasy köntösben bármilyen pdf nézegetővel :P
2007.04.06. 04:37 - ACsi
Új koncepciók
Mivel új megjelenítési koncepciókat dolgoztunk ki, így sutba dobtuk az előző modelleket (no nem mindet, hanem csak az épületeket) Ezzel a módszerrel sokkal jopbban kidolgozhatjuk a környezetet, látványosabb lesz az egész.
A textúrák pedig sokkal változatosabbak lesznek.
2006.11.09. 01:55 - szeki
Grafikai fejlődés, és célok
Grafika terén így állunk:
- Kylleshera (Hatváros kis falva) épületeinek nagy része be lett fejezve, néhányuknál ledőlt pár falrészlet :D (realizáltuk, és beállítottuk az UV-jukat)
- Textúrák felkerültek a házakra (A textúrák folymatosan fejlesztve vannak, minnél realisztikusabb, de egyedi formában)
- Az Férfi Ember JK, és egy Ló modellje elkészült, a férfi csontozata ki lett építve (most már sokadik, de végleges), és jópár Emóciós mozgást már meg is kapott a karakter.
- Ingame teszteltünk terepet (ami azóta megint új koncepciót kapott), illetve triangleszám és textúratesztek folytak.
Amit most készítünk:
- Kylleshera kikötője, illetve az "úszókocsma"
- Szörnyek modelljei
- Ruházat, textúrák
- További animációs fázisok
- Torozon tavernája (Erion) /később elmondjuk miért fontos a távoli város modellje. Lehet találgatni :P/
- Normalmap és tesztek
- LOD és tesztek
- progosaink az Editoron dolgoznak, így kapunk egy olyan toolt ami nagyban megkönnyíti terepkészítést, illetve a terepfestést.

Remélem egyenlőre kielégítő, aki többet szeretne tudni, az bátran kérdezzen a fórumon.
2006.09.11. 15:14 - szeki
IRC (IRCnet:#Solarah)
Mostantól él a Solarah Online IRC csatija ahol a fejlesztőkkel is cseveghettek, jóesetben (meg ha ráérünk) Várunk mindenkit tehát sok szeretettel az IRCnet-en a #Solarah szobában.
2006.07.06. 15:00 - szeki
Patcher
A Solarah Online-hoz készül egy egész patch készítő és disztribúciós csomag.
Ennek részei:
- PatchBaker (patch készítő és összeállító)
- Patcher
- MultiPatch Server (server a patch-ek neten keresztüli eljuttatásáért felel)
- AutoPatcher Client (automatikus frissítés letöltő).

Ezek használatához .Net 2.0 keretrendszert kell telepíteni.
Pár héten belül befejeződik a csomag fejlesztése és elkezdődik a tesztelés végső fázisa.

Gaborious.
2006.06.01. 14:07 - szeki
Új Concept rajzok
Gagxy-nak és Rognan-nak köszönhetően egyre több conceptrajzunk van, amivel szemléltetni tudjuk elképzeléseinket.

A képek megtekinthetőek a Galéria/Concept menüpont alatt.
2006.05.19. 12:49 - szeki
Solarah piaci hangulatképek
Kicsy jóvoltából most megtekinthettek pár hangulatképet a piacról, bár a végleges elrendezés nemilyen lesz, és perzse az épületek is textúrázva lesznek.

Ami a legfontosabb, hogy a képek NEM MAX RENDER képek, hanem ogreViewportból lettek kifényképezve, tehát a játékban sem fog máshogy kinézni. (csak még jobban)
2006.05.11. 07:02 - szeki
Solarah Karakter RIG
Végre elkészült a teljes csontozás az Férfi Ember karakteren. Még egy fajta hajat, szakállat, és ruhát készítünk rá, textúrázzuk, és utána publikáljuk azt is.
2006.05.01. 11:19 - szeki
Solarah Képzettségrendszer
A Képzettségrendszer esetében jópár felmerülő problémába ütköztünk amit igyekszünk javítani, korrigálni. ezek közül a legnagyobb fejtörést az okozta, amikor felmerült az a probléma, hogy mi van ha a karakterünkel mi felvesszük a lopózás képességet, és folyton lopózunk, vagy éppen a rejtőzködést és befekszünk egy bokorba, esetleg egy varázsló esetében mi van ha folyton csak egy bokorra lövöldözzük a varázslatokat.
Most ezeket szabályozzuk, több megoldás is született, a legjobbat fogjuk kiválasztani és kifejleszteni a lehető legreálisabb formára.
Emellett a képzettségek továbbra is gyűlnek, viszont a szakma és mesterségeket másodlagos prioritásuk miatt a fontosabbak kifejlesztéséig függőben hagytuk. Persze idővel belekerülnek, de a bétatesztben nagyobb hangsúlyt szeretnénk fektetni a legfőbb képzettségeknek és azok kiegyensúlyozásának.
2006.04.29. 12:49 - szeki
Solarah Grafika
Az oFusion óriási segítség az Ogre és a Max felhasználók körében, így nálunk is. Jóval egyszerűbb tesztelnünk egy textúrázott objektumot, nem kell külön MeshViewert írnunk hozzá (bár van).
Jelenleg a falunk (Kylleshera) épületein dolgozunk. A piaci bodegák kész vannak, textúrázva vannak. Lesz egy központi piaci épület, ami két szintes, jelenleg az UV-ját állítgatom, aztán Kicsy textúrázza. A következő épületek már le vannak modellezve, csak a realisztikusság miatt még pár dolgot be kell építenünk és utána textúrázható állapotba kerülnek azok is:
- Kocsma
- Fogadó
- Malom
- Parasztházak
- Kúria (ez lesz a legérdekesebb)
2006.04.29. 12:47 - szeki
Solarah Harcrendszer
A harcrendszer még nem kiforrott, mert jelenleg a Képzettségrendszeren és a Képzettségeken dolgozunk.
A Harcrendszerről csak annyit, hogy dinamikus fejlődési rendszerhez igazodva van kidolgozva. A képzettségek után ez kerül sorra a Solarah Online hátterében futó rendszerből.
2006.04.29. 12:45 - szeki
frissebb bejegyzések | régebbiek
solarah online
creative commons license

silentvertigo  |  design:  kicsy  |  zene:  spectral analysis  |  rajz:  tikos péter

Ahol azt másképp nem jellezzük, ott az oldalon található minden írás, kép, zene és egyéb tartalom a Creative Commons "Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország" licensze szerint érhető el. Az oldalon megjelenő hozzászólások szerzőik tulajdonát képezik, azokért az oldal szerkesztője felelősséget nem vállal.
Firefox Játékfejlesztés.hu PHP MySQL

Fatal error: Call to undefined function session_unregister() in /home/yscik/silentvertigo.hu/solarah/mods/out.php on line 14